Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 124
1276
Handleidingen / Re: Battle scene
« Gepost op: 20 september 2015, 06:29:05 am »
De griep speelt parten hier over de offtopic vraag ja het is off topic :)
Ik denk dat Mark of Nick je wel een antwoord kunnen geven ik ben niet thuis met web aplicaties.

1277
Handleidingen / Re: Battle scene
« Gepost op: 19 september 2015, 18:11:01 pm »
Als het een gezamelijk project wordt maken we wel een ander topic en dit is niet echt moeilijk om te maken ik denk prima geschikt voor de beginner een low poly model maken wat kleur toevoegen een paar bones en een particel system. 
Door dat het gezamelijk gebeurt kun je ook terrecht met de vragen er over als het dan al niet omschreven staat.:)
DBC ridders lol.

1278
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 19 september 2015, 18:03:25 pm »
Hier geveld door griep, modeleren gaat nu even niet .

1279
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 16 september 2015, 14:32:26 pm »
En een grapje tussendoor :)
 


1280
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 16 september 2015, 11:49:04 am »
Als je dit hebt gedaan zie je gelijk de marche waarin schemer invalt en wordt het makkelijker om verlichting te plaatsen met de juiste sterkte wat vanaf nu moet gebeuren :)
.

1281
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 16 september 2015, 11:33:31 am »
Aan het spelen met de verlichting van nacht tot fel overdag en met de wereldsettings, leuk om te doen met mooie resultaten die vaak simpel zijn.
2spots voor de verlichting op de straat gebruikt als koplamp.
1 zon en de wereld setting verlichting aanpassen van donker naar schemer of dag.
De koplampen en de bumperlampen had ik ook met een emitter bewerkt en geen instelling veranderd.









Mooie resultaten met de verlichting, zover de omgeving :)


1282
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 16 september 2015, 07:34:58 am »
Dat ziet er allemaal goed uit, ik hoop vandaag weer effe wat te doen en bedankt voor de node view.
Dit is het resultaat de bumpfile wat gewijzigd en de kleurmap gebruikt inplaats van het orgineel en in de node editor glass op 0 ior gezet.





1283
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 14 september 2015, 10:23:20 am »
Deze had ik bij de jeep gebruikt en werkt goed.
https://www.youtube.com/watch?v=v_bgexISCSA

1284
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 14 september 2015, 00:28:22 am »


met het raster er zo voor geplopt en glas materie toegevoegd

1285
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 13 september 2015, 23:13:01 pm »
ok  toch maak ik dit expirimentje af benieuwd naar het resultaat, De foto is mooi van het glas wat ik gebruik maar het chroom van de foto is er ook ik was er eigenlijk mee bezig om het ook met een model te maken en dat is dan me echte glas omdat het model erg mee valt in vertexen kan ik het doen .
Het is leuk om het orgineel na te bouwen.
Om Gimp te leren kennen heb ik nog geen tijd en ik maak er geen tijd voor bemerkt ik elke keer :)
op een 1 of andere manier vind ik t saaie stof.
Als ik dan een foto er van maak kan ik die textue node wel gebruiken :)


1286
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 13 september 2015, 22:31:55 pm »
Even aan het expirimenteren kijken of het lukt ,het patroon van planes maken de normals omdraaien daarna een cirkel trekken en een face geven/ en een foto maken en dan bumpmappen.

Een foto in het donker laat mijn nieuwe texture zien en de geplakte foto op de koplamp, er staan een aantal letters en cijfers op de kop lamp.
Weer eens wat anders om te proberen en het is bet leuk om te maken shift d rorate en schaal in edit mode, later buig ik het model van de texture om de koplamp heen , dan moet het nieuwe partoon toch beter zijn en die kun je aan alle kanten fotograferen , ik weet niet of t lukt:)



1287
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 13 september 2015, 18:02:53 pm »
Aan het spelen met de koplampen.






Een icoshere als emiter gebruikt.
 En hier de texure van een orginele koplamp voor dit model, nu moet dit nog worden omgezet naar een wavetexture om een beter resultaat te verkrijgen nu is het wat corrupt, hoe doe je dit?








En nog wat werk aan het embleem zag ik , met elke foto die je maakt zie je weer wat :)

1288
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 13 september 2015, 13:40:42 pm »
Ik zit nu even met visite dus geen tijd om het echt uit te leggen maar je zou met een vertex mask kunnen werken. Misschien dat je er een tutorial over kunt vinden.

Het is pas van latere zorg ik ga er is naar kijken bedankt, tijdens het modeleren is het een beetje spelen met de kleur instellingen als wat afleiding,zodra het totale model klaar is is strip ik alle instellingen en start totaal over.

1289
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 13 september 2015, 12:24:44 pm »
Effe een 2 jaar ben ik nu bezig, ik had de sampling clamp gebruikt en diverse instellingen geprobeerd , het viel me op zodra je glossy gebruikt zoals bij de spiegel neemt de reflectie ook de achterkant mee.
Het zou mooi zijn als er zoiets is zoals het smoke domain beschermt in een aparte ruimte :)
De sampels staan op 1000  het is reflectie hoewel nog niet heel ernstig.

1290
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 12 september 2015, 19:14:08 pm »
Vandaag weer verder geprutst :) Met het aanbrengen van een glossy opnieuw meer vuurvliegjes, de reflectie moet toch op te lossen zijn later maar eens kijken.




Pagina's: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 124