Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 124
1231
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 04 februari 2016, 12:03:26 pm »
Die hond is helemaal klaar voor een vacht Koos, ziet er goed uit.
Couperen is inderdaad verboden :P

1232
Blender Interface / Re: alt home 3dview
« Gepost op: 29 januari 2016, 11:46:31 am »

1233
Blender Interface / Re: alt home 3dview
« Gepost op: 29 januari 2016, 11:42:17 am »
Met shift c reset je het.
Met modeleren is het makkelijker als je in het midden van je x y lijn blijft werken, zodat je origin point van je model in het midden staat.
1front 3 right 7 top met ctrl 1,3,7 pak je de andere kant.

1234
Experimenten / Re: Ben weer aan het spelen
« Gepost op: 28 januari 2016, 22:54:17 pm »
Deze tutorial is leerzaam gaat ook wat dieper in op geluid.
https://www.youtube.com/watch?v=OAes-ITNaGA&list=PL9biaH65fWssKdFKTxEzW7fKiH2mz0Ema&index=2

1235
Experimenten / Re: Ben weer aan het spelen
« Gepost op: 28 januari 2016, 22:42:14 pm »
Ziet er leuk uit.
Spelen met geluid is ook leuk in blender als je de f curve toepast.

1236
Onderhanden werk / Re: Displacement
« Gepost op: 28 januari 2016, 22:37:49 pm »
Klopt Ezra maar heb je een highpoly model klaar dan kun je een low poly met deze texture gebruiken en dit maakt het toch een waardevol iets, voor bepaalde panelen of wat kleiner werk is het geschikt.
Nu heb ik dat niet toegepast maar je kunt het vervangen door een normal map.
Met displacement kun je oceanen maken zandstormen noem maar op het is een waardevolle tool met vele toepassing mogelijkheden, de pc kracht is het nadeel.

1237
Onderhanden werk / Re: Displacement
« Gepost op: 28 januari 2016, 11:42:17 am »
Inmiddels een nieuw object aan het bouwen die toegepast kan worden aan dit project de Eifel toren er zitten een hoop details in 70 bouwtekeningen zijn er van uitgebracht, dit gaat even duren :P


1238
Onderhanden werk / Re: Displacement
« Gepost op: 26 januari 2016, 12:25:07 pm »
Ze veroveren de planeet per 2 er zitten immers 2 agenten in een auto :P
De belichting heb ik bewust zo gelaten, als je er een film van maakt zie je later of eerder goed belichte frames terug als geheel dan kan het wel.
Wat je zegt er mag wat werk aan de donut verricht worden met emitters, ik was gister met wat planeten aan het spelen, de laatste tijd heb ik totaal geen inspiratie om een leuk project te maken, plots kwam ik op het idee om wat oud werk toe te voegen met append.
Wel makkelijk dat dit kan, en de scene was ook snel in elkaar gezet met een foute galaxy foto er achter.
Blender internal is gebruikt cycles maakt het nog mooier denk ik.
 

1239
Onderhanden werk / Re: Displacement
« Gepost op: 25 januari 2016, 19:44:12 pm »
Nieuwe beelden zijn er opgedoken van de invasie :)



vanaf de aarde gezien.


1240
Experimenten / Re: Get the tomato....
« Gepost op: 24 januari 2016, 14:46:19 pm »
In ieder geval geen roze olifanten er bij. ;D

1241
Onderhanden werk / Re: Hair
« Gepost op: 22 januari 2016, 16:31:56 pm »
Het tweede resultaat, wat ik deze ronde leer is dat je gewoon de tijd moet nemen met kammen.
Nog niet af er moeten nog 2 partikel systems toegevoegd worden en dan het materiaal bewerken, het valt me op dat glossy best lastig is op haar.


1242
Onderhanden werk / Re: Hair
« Gepost op: 21 januari 2016, 21:45:22 pm »
Dank je, ik heb een color ramp gebruikt maar express eigenlijk de kleuren donker gehouden voor te experimenteren met een glossy vacht. met een color ramp kun je de twee uiteinden van een haar mixen.

Cycles valt heel erg mee Koos je kleur opzetten met een glossy is eenvoudig een mix shader er in, en klaar nog een mixshader voor transparantie en zo door, je moet er is induiken maar inderdaad bomen en bos er is zo veel mogelijk en dit hield mij ook altijd tegen toch valt het mee.

1243
Onderhanden werk / Hair
« Gepost op: 21 januari 2016, 13:02:29 pm »
Na een anderhalf jaar weer eens aan de opleiding kapper begonnen het valt nog niet mee.
1 particle system gebruikt. en de eerste poging tot zover.






1244
Blender Interface / Re: nieuw met blender.. achtergrondvervangen
« Gepost op: 15 januari 2016, 12:12:57 pm »
Mensen denken een programma te laden en hup we zijn er ,voor je de in en outs weet in blender ben je 10.000 uur verder, met 3.000 uur weet je het een beetje.

1245
Animaties / Re: spikes voor Ellajiw.
« Gepost op: 15 januari 2016, 12:08:12 pm »
Ik had deze post totaal gemist, ziet er leuk uit ijp.

Pagina's: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 124