Topic: Blender Bijeenkomst  (gelezen 22474 keer)


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #30 Gepost op: 14 oktober 2014, 23:23:24 pm »
Zal ik zeker doen ijp. Als je wat meer op de route had gewoond.....maar waalwijk zou ik nooit op tijd redden ivm mijn werk.
Misschien dat je er de volgende keer bij bent. Wat ik begreep was dat ze het elk kwartaal willen organiseren.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #31 Gepost op: 14 oktober 2014, 23:47:44 pm »
Nee hoor dat zou ik ook niet willen dat iemand helemaal voor mij om zou moeten rijden maar toch bedankt. :)
Ik zal volgende keer mijn best doen om er bij te zijn maar het is nu zo dat ik prioriteiten moet stellen en dat ik niet zo maar naar Amsterdam kan gaan ;)
Dus volgende keer probeer ik er wel bij te zijn :)
Maar morgen een prettige Blender avond, veel plezier.

Offline Ellajiw

  • Member
  • *
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 15 oktober 2014, 15:27:06 pm »
Ok, ik ga ook. Ga er al iets eerder heen denk ik, want wil t niet al te laat maken, moet ook nog een uur terug naar Den Haag. Tot vanavond!

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #33 Gepost op: 15 oktober 2014, 15:45:05 pm »
Kijk eens aan, dbc is sterk vertegenwoordigd vanavond.
Tot vanavond.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #34 Gepost op: 16 oktober 2014, 01:25:15 am »
Zo, de Blender Meetup zit er weer op en het was een zeer geslaagde avond met genoeg interessante gesprekken. Ook zeer mooie dingen voorbij zien komen.
Het was erg leuk om forumleden Ellajiw en Koos2 te ontmoeten. Dat is toch weer anders dan tegen een monitor of een forumnaam te praten.

Leuke demo gezien van de Nederlandse game  `I will escape` die 100% in Blender is gemaakt door Blue Label Studio die ook toevallig ook nog eens in Rotterdam gevestigd is. Was erg indrukwekkend!
Maar ook de dingen die door anderen waren gemaakt waren zeer mooi. Het mooiste was denk ik nog wel om te zien hoe divers Blender wordt gebruikt door iedereen.
Het waren ook allemaal dingen die totaal niet met elkaar te vergelijken waren. De ene animatie is de andere niet en ook het gebruik van particle systems en sims waren zeer uiteenlopend
maar stuk voor stuk van een hoog niveau.

Op naar de volgende Meetup!

Offline Ellajiw

  • Member
  • *
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 16 oktober 2014, 14:22:04 pm »
Helemaal met JvL eens! Was erg leuk gisteravond.
Leuk JvL en Koos2 om real life te praten en te horen wat jullie verder nog doen! Grappige animaties Koos!

De "I will escape" demo was inderdaad cool. Ik heb het geprobeerd te spelen, maar ben echt geen gamer, dat bleek wel, kon echt niet met die console uit de voeten ??? hahahah  En nog een gamedeveloper, Joey, van Thorworks. Die vertelde dat Nederland eigenlijk bijna geen game industrie heeft, in tegenstelling tot Frankrijk, Duitsland, Finland, Japan en nog een hele rits landen.
Ook nog met een andere python programmeuse, Anna, gesproken, ook interessant. Zij gebruikt blender om via een website op maat gemaakte modellen te genereren voor juwelen, die dan met een 3D printer worden geprint in goud of zilver.
En David Baron, de organisator, die heeft dan weer contact met de ontwikkelaars van Blender.

Bijna iedereen daar gaat ook naar de Blender conferentie volgende week. Ik ga trouwens niet. Misschien volgend jaar...


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #36 Gepost op: 17 oktober 2014, 12:30:22 pm »
Toch wel interessant om daar eens bij te zijn.
Even een wat vraagje als je met de auto gaat is er dan voldoende parkeerplaats daar in de buurt en wat zijn de kosten voor het parkeren.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #37 Gepost op: 17 oktober 2014, 12:51:44 pm »
Zeker interessant. De dichtsbijzijnde parkeergarage (Q-park) was op 3 a 4 minuten loopafstand maar de kosten waren wel aan de hoge kant. Ik was zelf 24 euro kwijt voor 4 uur en een paar minuten.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #38 Gepost op: 17 oktober 2014, 13:23:26 pm »
Huh!!!  :o  :o   :o   :o   :o
Dat is lekker.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 17 oktober 2014, 16:28:01 pm »
Als er meer gaan kunnen de kosten gedeeld worden.

Het is erg leuk. Hoewel, het moet niet te grootschalig worden. De groep was zo net leuk. Nu heb ik al het gevoel dat ik aan bepaalde mensen te weinig tijd besteed heb. Veel erg aardige, interessante mensen.

Offline RDL

  • Member
  • *
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 20 oktober 2014, 15:08:36 pm »
weeral aan de andere kant van de wereld

pfft

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 783
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #41 Gepost op: 11 januari 2015, 15:32:27 pm »
De volgende meetup komt eraan!

21 Januari.
Meer info hier

MAD
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #42 Gepost op: 11 januari 2015, 15:46:24 pm »
Ik zie ook net de uitnodiging in mijn mailbox. Zijn er nog mensen hier die gaan?

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 11 januari 2015, 17:04:53 pm »
Ik heb het deze maand erg druk. Zal toch kijken of ik een gaatje kan maken. Vorige keer vond ik erg leuk. Maar de kans dat ik kom is kleiner dan dat ik ga. Helaas.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #44 Gepost op: 11 januari 2015, 18:29:06 pm »
Op dit moment denk ik van niet :-[