Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 136
76
Blender Interface / Rigify IK locked upper_arm_ik
« Gepost op: 08 juli 2020, 11:14:49 am »
Ik ben met rigify aan de slag. Ik werk met armen nooit met IK maar ben er toch mee begonnen nadat Blenderbrammetje gezegd had dat dit toch vaak prettig werkt. Wat mij nu opvalt is dat de bone upper_arm_ik.L en upper_arm_ik.R standaard de x en z rotaatie p slot staat. Ik haal ze zelf van het slot en kan dan de stand maken die ik wil. Is er een logica die ik niet zie waarom die twee rotaties opslot staan?

Ik werk met 2.9.

77
Over Blender / Re: Blender 2.83 LTS
« Gepost op: 08 juli 2020, 11:06:56 am »
Ik denk dat ik dat moment ook nader, op het moment werk ik met 2.79. Dit omdat ik OpenGL renders doe omdat dit zo vreselijk snel gaat.
Volgens mij moet dit te vergelijken zijn met de workbench render van 2.83, maar het is me nog niet goed gelukt odat met gekleurde materials en textures te doen. Staat op de uitzoeklijst.

78
Over Blender / Re: Blender 2.83 LTS
« Gepost op: 07 juli 2020, 12:52:45 pm »
Ben het regelmatig aan het bestuderen. Ben eigenlijk wel voorzichtigaan enthousiast aan het worden.

79
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 07 juli 2020, 12:51:52 pm »
Heb je nog geluk dat je handig bent met hardware. Ik laat dat meestal aan een ander over.

80
Andere software / Re: PureBasic (Programmeer Taal)
« Gepost op: 07 juli 2020, 12:50:28 pm »
Goed bezig jamie, ik duim vor je dat je niveau 2 snel berijkt hebt. Ga je nog verder of is dit je einddoel?

81
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 01 juli 2020, 15:46:56 pm »
Toen ik het las zei ik iets wat mijn moeder niet zou hebben goed gekeurd. Wat een#@#$%&^%%# ellende. Sterkte ermee. Mijn computer moet ook noditg in de revisie voordat mij zoiets overkomt.

82
Blender Interface / Re: objecten verdwijnen in viewport. blender2.83
« Gepost op: 01 juli 2020, 09:34:56 am »
Of bij het tabblad "object properties" onder het kopje "visibility" een vinkje zetten bij "show in Viewport".

83
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 26 juni 2020, 20:42:45 pm »
Het schudden ziet er goed uit, het praten is nog erg statisch.
https://www.youtube.com/watch?v=3_0WNu-Vo0A
Ik heb als voorbeeld deze video voor je gevonden. Hoewel hij praat over een talking head gaat het er mij om dat je goed kijkt naar hoe hij zijn hoofd beweegt tijdens het praten. Kijk ook eens naar nieuwslezers. Het gaat om de subtiele beweging die het hoofd vanuit de nek tijdens het praten maakt.

84
Over Blender / Re: Blender 2.83 LTS
« Gepost op: 23 juni 2020, 15:42:05 pm »
Ik snap niet wat je bedoelt met in de viewport elke keer je afstand instellen. Ik heb niets vreemds gezien, maar misschien werk ik op een heel andere manier waardoor het mij niet opvalt.

Het is altijd lastig om over te stappen. Ik werk nog veel met 2.79 en kijk af en toe naar 2.8 en tot nu toe vind ik het eigenlijk best wel aardige verbeteringen, al moet ik sosms ertg lang naar iets zoeken.

85
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 21 juni 2020, 20:55:28 pm »
softbody of cloth(met grote stijfheid) alleen de uiteinden van de uitsteeksels lijkt mee een uitstekend idee.

86
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 21 juni 2020, 18:29:13 pm »
Heel leuk. ziet er goed uit. Ik denk dat het met hele kleine aanpassingen nog leuker kan worden. Het "hoofd", het geheel van de virus kan een heel klein beetje bewegen in zijn geheel. Als je praat schut je altijd een heel klein beetje met je hoofd, de mate waarin en hoe je dat doet geeft iets van je karakter weer.

87
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 13 juni 2020, 19:32:37 pm »
Welke video editor gebruik je dan?

88
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 06 juni 2020, 19:35:51 pm »
Lekker bezig.

89
Over Blender / Re: Blender 2.83 LTS
« Gepost op: 06 juni 2020, 19:34:27 pm »
Nog niets van gezien, zo gauw ik meer tijd heb zal ik het downloaden, ben benieuwd. Jammer dat je een dubbele lijn ziet.

90
Over Blender / Re: problemen met arm beweging in firguur
« Gepost op: 25 mei 2020, 21:42:42 pm »
Is dit probleem nou opgelost?

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 136