Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 121 122 [123] 124
1831
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 18 april 2014, 14:20:16 pm »
Als ik je afbeelding zie zou ik zeggen iets transparanter  kleur is mooi.
Ik ben ook weer op weg met het paard na een aantal inspiratieloze dagen :)

1832
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 15 april 2014, 19:40:18 pm »
Hi, het ziet er mooi uit echt wel een verschil :)

1833
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 15 april 2014, 15:33:58 pm »
Ja ik had het bekeken wel handig  op die manier, inderdaad een addon.
Vandaag de paardekop gesloopt en opnieuw gestart oefening baart kunst zullen we maar zeggen, het hoofd doe ik wel in mirror nu.
Eens kijken of het schip weer strandt ik was te vroeg begonnen met het gebit en stond in de weg.
Je paard ziet er mooi uit Bram voor uit het blote hoofd.

1834
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 15 april 2014, 00:09:29 am »
Een totaal ander onderwerp geluid bij film, blender is prachtig wat dit aangaat, een tijdje terug gemaakt.
https://www.youtube.com/watch?v=iIl24GMuEUE

1835
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 14 april 2014, 23:54:36 pm »
En dank je wel ijp voor de verscholen knoppen binnen blender het zijn er heel wat.
Hier zijn er nog een paar lol.
http://www.3dbuzz.com/forum/threads/192215-Blender-101-Shortcut-keys-list

1836
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 14 april 2014, 23:50:14 pm »
Dank je wel, elkaar motiveren mag ik wel :)
Ik had vandaag een bl(e)underdag met blender niets wilde lukken, morgen maar weer.
De ruwe fase is af maar blender wilde vandaag niet dubbele vertexen uit het niets en ga zo maar door.
Ik ben benieuwd wat je brouwt lol

1837
Onderhanden werk / Re: Cycles Volumetrics,
« Gepost op: 13 april 2014, 18:40:13 pm »
Misschien een idee om in meerdere fases te werken met renderen?
Ik weet niet of dit mogelijk is nog niet geprobeerd door mijzelf, deel de foto in 3 layers dan heb je meer rekenkracht op een kleiner gedeelte.
Alleen het plakken moet op een vloer naad of zo.

1838
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 13 april 2014, 18:29:17 pm »
Tevens mirror ik niet ,expres zodat ik het modeleren goed onder de knie krijg.
De eerste ruwe fase is bijna klaar ben nu bezig met het ondergebit het laatse voordat ik een level hoger subdivide ik werk in vertex mode voorlopig, deze gaat lang duren.
Hoeft niet want haar bergt ontzettend veel je kan dus met minder details, het is studie.

1839
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 13 april 2014, 18:24:09 pm »
Hi , nee ik volg geen tutorial de bedoeling om deze gedetailleerd te krijgen en in animatie te plaatsen, ik heb een serie foto's gevonden van een paard wat loop met 12 afbeeldingen en geschoten op 60 frames per seconde, de animatie moet dus profesioneel worden lol.
Ik was hier nieuwsgierig naar, ik zet de foto wel online.
De foto zelf is te groot om te uploaden dan maar zo.



1840
Onderhanden werk / Paard in de gang.
« Gepost op: 13 april 2014, 14:04:52 pm »
Eergisteren gestart met modeling, niet 1 van mijn sterkste punten mens of dier na bouwen.
Voor als nog gaat het ok.


1841
Onderhanden werk / Re: Tuin
« Gepost op: 12 april 2014, 14:52:23 pm »



1842
Onderhanden werk / Re: Tuin
« Gepost op: 12 april 2014, 01:21:44 am »
Hier is de video van de mogelijkheden van 2.7 en verder zeer interessant.

https://www.youtube.com/watch?v=hW0Ac2cK1Ss&list=UU0eBj_4jeJpPhW_Yf6wnJDQ
Ter lering en de vermaak:)

1843
Onderhanden werk / Re: Tuin
« Gepost op: 12 april 2014, 00:58:19 am »
Dank je wel ijp ,klopt dat daar aandacht aan besteed moet worden, ik heb eerst uitvoerig gekeken hoe blender werkt en wat de mogelijkheden zijn daarna heb ik een plan voor studie ontworpen voormijzelf en ga dit riedeltje af(riedeltje van een 2 jaar :) ).
Blender is echt gaaf, de 2.7 bied heel veel perspectief met drag and drop geschreven door een gebruiker en die word geïmplanteerd .
Ik ben nu ongeveer een jaar bezig volgens de info die ik vergaart heb duurt het 3 jaar voor je zelfstandig kan werken, nog even te gaan lol.
Die aandacht komt als het goed vanzelf naarmate je het programma leert, het is echt groot, ik heb je werk gezien op je site ziet er mooi uit.

1844
Onderhanden werk / Re: Tuin
« Gepost op: 12 april 2014, 00:50:21 am »
Het systeem in postimage klopt dan niet ik had dit al met al mijn foto's voor ik me hier aanmeldde, ik ga het morgen testen het hoe en wat, vanuit postimage kan het niet zoals ik zie..

1845
Onderhanden werk / Re: Cycles Volumetrics,
« Gepost op: 11 april 2014, 21:49:50 pm »
Welke versie gebruik je de 2.69 was waardeloos voor mijn systeem 2.67 werkte goed hier en 2.7 is geweldig voor hier met renderen.
Misschien helpt het :)

Pagina's: 1 ... 121 122 [123] 124