Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 124
1471
Hier worden de verschillende textures uitgelegd.
https://www.youtube.com/watch?v=W07H7xeUnGE

1472
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 23 juni 2015, 00:31:53 am »



1473
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 23 juni 2015, 00:26:51 am »
Heb je de mesh al gekoppeld aan de bones?
In object mode selecteer de mesh dan de armuture dan ctrl P en kies weightpaint.

1474
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 22 juni 2015, 21:17:04 pm »
Belichting kan moeilijk zijn, ik ben hier al een aantal uur bezig om het voor elkaar te krijgen en elke keer ontdek ik iets nieuws waardoor alle in stellingen weer anders moeten lol.
Maar de bot heeft bijna zijn vorm ,dan de wapens nog en de omgeving.
Mooi die maand extra.

1475
Modelleren / Re: Herhaalde handelingen
« Gepost op: 21 juni 2015, 13:01:44 pm »
Dit kan met de aray modifier 1 voor de x 1 voor de y as. of met de mirror.
Of je maakt 1 poot en wel dupliceren is het makkelijkst .

1476
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 17 juni 2015, 14:49:49 pm »
met 1/100 van een foto ben ik daar niet bang voor  ;D

1477
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 17 juni 2015, 10:46:25 am »
Als iedereen toch bezig is alvast een sneakpeak hier.


1478
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 16 juni 2015, 22:19:26 pm »
Het idee is leuk als de winnaars tegen elkaar moeten vechten, wie bouwt de arena?
Het is een heel project ieder gebruikt met kleuren zijn belichting lol.
Geen idee hoe je dit dan oplost, t lijkt mij super als een gezamenlijk project met geluid en al.
Ieder die meedoet met de challange in de film,Zijn we daar rijp voor?

1479
Over Blender / Re: camera tracking en particles....
« Gepost op: 16 juni 2015, 22:03:22 pm »
T ziet er gaaf uit in camera tracking, in de film heeft die grote ballen gebruikt daar door minder particels volgens mij moet dat gaan ijp.
Je laptop trek dit wel.

1480
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 16 juni 2015, 21:52:02 pm »
Verlenging is ok voor mij , lol van het maken van een battlebot ben ik verzeild geraakt in het kleuren spectrum en blijf een beetje erin hangen, nog werk genoeg : )
Wat is ingezonden ziet er gaaf uit.

1481
Materialen en Texturing / Re: 5 tips van Blender Guru.
« Gepost op: 02 juni 2015, 21:00:40 pm »
http://blenderaid.com/index
Nog veel meer tips:)

1482
Onderhanden werk / Re: Wie herkent het?
« Gepost op: 31 mei 2015, 07:06:37 am »
Inmiddels overgeschakeld naar cycles en wat aan het testen met een huid voor het beest, best lastig als je niks weet van gimp of photoshop dit kan even duren :)
Bumpmapping moet nog plaats vinden,al met al een hele studie te gaan.



1483
Over Blender / Re: Beste keus....
« Gepost op: 29 mei 2015, 22:55:34 pm »
Kom ik aan met mijn 286DX

1484
Eindresultaten / Re: Eindresultaat niet van mij maar wel heel mooi.
« Gepost op: 28 mei 2015, 11:50:18 am »
Ooit komen we op dat punt Ijp :)

1485
Leden stellen zich voor / Re: Hoi ben nieuw
« Gepost op: 27 mei 2015, 15:32:23 pm »
Nou blenderbrammetje mijn werk is wel prefect :D

Pagina's: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 124