Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 136
1396
Handleidingen / Re: Weer Nederlandse Tutorials op You Tube.
« Gepost op: 12 december 2015, 14:19:08 pm »
Heel misschien is 2016 het jaar dat ik ook cycles ga bestuderen. Als dat zo is weet ik in ieder geval een paar goede tutorials te vinden. Bedankt en een goede vakantie toegewenst.

1397
Experimenten / Re: Parels...ofzo
« Gepost op: 12 december 2015, 14:17:28 pm »
Hoe je met een eenvoudige vorm toch heel leuke afbeeldingen kunt maken.

1398
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 10 december 2015, 10:36:29 am »
Ik heb nog wel deze link voor je gevonden.
http://www.crystalspace3d.org/main/Forward_Animation_for_Characters
Zelf ben ik nog niet met deze guide aan de slag geweest dus ik weet niet of het handig is. Als jij dit wel hebt kunnen onderzoeken wil ik graag weten hoe het je bevalt. Misschien is het eenvoudiger als de methode waar JvL en ik het over hadden.

Ik vond ook deze link. Weet niet hoe ik dit moet interpreteren.
http://www.crystalspace3d.org/main/Image:Animguide.blend

1399
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 10 december 2015, 10:29:10 am »
Het is lastig. Ik zal je bekennen dat ik er werkelijk slapeloze nachten van heb gehad om uit te vogelen hoe ik het moest doen. Het is niet eenvoudig en helaas heb ik nu geen tijd om het beter uit te leggen. Ik zal me er weer helemaal in moeten verdiepen.

1400
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 08 december 2015, 14:41:45 pm »
Betreft het sliden. JvL en ik hebben er even over gesproken bij het topic the way of the Samuray. Het staat zo rond pagina 68 en 71. Misschien dat dit je iets verder helpt.

1401
Animatie en Rigging / Re: Op zoek naar 'copy from active' in huidige versie 2.76
« Gepost op: 07 december 2015, 22:23:27 pm »
Bij 2.74 zit het bij het physics tab blad , links als je op de t drukt.

1402
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 07 december 2015, 15:47:31 pm »
Lekker bezig Arjan. Er komt heel wat bij kijken voordat iets dergelijks goed is. Maar je gaat er wel komen.

1403
Handleidingen / Re: Weer Nederlandse Tutorials op You Tube.
« Gepost op: 07 december 2015, 11:59:36 am »
Lijkt mij een zeer nuttige tutorial. Zelf werk ik nog niet met cycles en het zal nog wel even duren voordat ik eraan begin, maar za gauw als ik eraan begin lijkt het mij een must om dit door te nemen.

1404
Over Blender / Re: kleurverandering
« Gepost op: 06 december 2015, 20:24:05 pm »
Case closed!

1405
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 05 december 2015, 16:51:14 pm »
Pleasure to meet you James. Heel goed gedaanWim. Heb je hem ook gerigd?

1406
Over Blender / Re: Animeren in Blender
« Gepost op: 04 december 2015, 09:43:20 am »
Op het plaatje zie je dat de derde been van de rig (de botten) aan de linkerkant naar voren gaat. Van de mesh (het lichaam/huid) gaat het rechterbeen naar voren. Er is met het spiegelen van de bones waarschijnlijk iets dubbel gedaan. "shift d"en daarna niet gespiegeld of zo. De namen van het derde been komen waarschijnlijk overeen met de namen van de vertexgroepen in het rechterbeen van de mesh met dit als resultaat.

Ik hoop dat je het snapt.

1407
Over Blender / Re: Animeren in Blender
« Gepost op: 03 december 2015, 20:39:05 pm »
het lijkt of het 3 benen heeft. Zie ik dat goed?

1408
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 03 december 2015, 08:11:54 am »
Is dit niet ontstaan door "ctrl arrow up"? Met "ctrl arrow up" krijg je dit weer goed. Niet de pijltjes van de numpad.

Maar dan zou back to previous ook moeten werken.

Met "alt f10" gebeurd er ook iets dergelijks met het scherm, maar dat heb ik niet aangedurft want ik weet niet of ik dan in een zelfde situatie als jou beland en ik het niet meer terug kan zetten.

1409
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 02 december 2015, 21:59:08 pm »
Wat een ijver. Hard aan gewerkt, goed resultaat. Hij zou wat sneller moeten verplaatsen als je kijkt naar de stapgrootte en de verplaatsing per stap.

1410
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 02 december 2015, 13:28:14 pm »
Hartstikke leuk. Hij kan inderdaad wel wat groter. Ze zijn bijna net zo groot als de hand van Gargamel.

Pagina's: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 136