Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - Fritsje15

Pagina's: [1]
1
Onderhanden werk / architectuur
« Gepost op: 04 augustus 2015, 18:21:06 pm »
Hi Iedereen,

Nog niet veel gepost van mezelf, behalve de 4e challenge waarbij ik een toetsenbord had gemaakt. De laatste maanden heb ik mezelf via tutorials op internet aardig aan de kennis van blender gespijkerd. Gister een test gedaan van TheArchitecture Academy van Andrew Price. Die jongen heeft zo onwijs veel kennis in dit programma.

Met een combinatie van elementen (3d modelleer werk, uv unwrappen, cycles en particles) heb ik gister de vanuit tweede cursus van the architecture academy een aardig resultaat neergezet.

Graag deel ik dit dan ook met jullie.
Let wel, hij is verre van klaar (ik heb op bepaalde vlakken nog geen materialen, de grunge en post processing is nog niet gedaan).

Feedback, ik hoor het graag !


2
Leden stellen zich voor / Voorstel ronde Fritsje15
« Gepost op: 30 april 2015, 19:44:29 pm »
Hi allemaal,

Ik zal me even gaan voorstellen.
Marcel "username" Fritsje15. Ik ben 25 jaar en sinds eind vorig jaar veel aan het oefenen met Blender. Ik heb de studie bouwkunde gedaan en op hand van de ervaring in het tekenwerk dat ik er naast deed voor familie (visualisaties architectuur), en natuurlijk wat problemen met het renderen (het is altijd vallen en opstaan) kwam ik terecht op het youtube kanaal van Andrew Price.

Deze jongen heeft het voor mij gemaakt. De enthousiastme die hij erin stop gaf mij zodanig veel motivatie om ook zijn architectureacademy te gaan starten. Verbluffende resultaten kreeg ik met de grass essentials tevoorschijn. Echt een aanrader !

Zoals je al kunt merken ben ik behoorlijk enthousiast, maar ik mis een ding. En dat is de uitdaging van andere mensen om me heen die ook met blender of in de CGI werken.

En ik hoop dat ik die uitdaging hier zal kunnen vinden.
Ik heb mij voornaamst gericht in eerste instantie op het standaard modelleren en toepassen van texturen. Momenteel ben ik begonnen met het modelleren van een minion die ik daarop volgend wil gaan toepassen met een rigging methode.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Groeten,

Frits (Marcel)

Pagina's: [1]