Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 136
1906
Over Blender / Re: Creating realistic looking shaders.
« Gepost op: 19 november 2014, 11:26:20 am »
Bedankt IJP, ik heb het bewaard.

1907
Over Blender / Re: The Golden Age 2.
« Gepost op: 17 november 2014, 12:30:12 pm »
Een kunstenaar/ambachtsman moet niet proberen de natuur te imiteren. Hij/zij moet een mooie manier vinden om het te stileren. ;)

1908
Over Blender / Re: Bogen maken met de Arch addon.
« Gepost op: 17 november 2014, 12:26:33 pm »
Al die geïnstalleerde addons, weten jullie dan nog wel wat je hebt en waar ze goed voor zijn? Zeker als je weer een nieuwe versie installeert.

1909
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 17 november 2014, 12:24:37 pm »
Geweldig. Nu zijn de raven ook in de verste verte niet te lief. Prachtig die rode ogen. Mijn eerste film die ik ooit bezocht heb was Doornroosje. Daarin fladderden een aantal vleermuizen op de prins af. Jarenlang heb ik daar nachtmerries van gehad. In gedachten was het veel erger dan in de film zelf. Als ik de film nu bekijk zie ik het niet eens meer. (misschien eruit geknipt in de videoversie) Dit komt aardig overeen met mijn nachtmerrie versie. Prima dus.

Ooh, het worden nu 2d raven, nou snap ik het. Je laat de camera stilstaan, dan zie je het toch niet. Het muntje is gevallen.

1910
Modelleren / Re: Het is zo simpel.
« Gepost op: 16 november 2014, 18:30:01 pm »
Lekker bezig IJp.

1911
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 16 november 2014, 15:52:26 pm »
Om eerlijk te zijn begrijp ik het niet. Het is wel spannend. Ben benieuwd hoe het er uit ziet. Succes ermee.

1912
Hulp / Re: dae met een figuur
« Gepost op: 15 november 2014, 14:50:24 pm »
Veel succes.Ik hoop dat het lukt. Dergelijke puzzels zijn leuk om op te lossen.

1913
Modelleren / Re: Het is zo simpel.
« Gepost op: 14 november 2014, 11:19:31 am »
Gaat helemaal goed komen. De huidtexture bevalt me ook goed.

1914
Hulp / Re: dae met een figuur
« Gepost op: 14 november 2014, 09:42:30 am »
Dus als ik het goed begrijp heb je de explorer nu lopen, maar staat het te ver van het 0 punt af in de Z richting. Dat zou al mooi zijn.
Nu wil je dat dit alles gebeurd, maar dan met een aanpassing dat het geheel meer naar het 0 punt is gebracht. Zo begrijp ik het goed?

Als dit nu je probleem is dan weet ik dat ook niet op te lossen op dit moment. Een noodoplossing is de camera verschuiven, maar dat is niet bevredigend. Zou je de pelvis(als dat de parent van het geheel is) niet kunnen linken aan een object en dat object dan zo schuiven dat het geheel op de oorsprong komt te staan? Het is maar een idee, ik weetr niet of dat werkt.

1915
Experimenten / Re: Eerste 3D print muisje
« Gepost op: 13 november 2014, 09:00:06 am »
Dank je Blenderbrammetje. Bij het maken van het muisje zaten jou dansende muisjes in mijn achterhoofd.
(Dat lijkt op muizenissen als je het zo opschrijft, maar dat was het niet.)

1916
Over Blender / Re: Addon waar je op zit te wachten.
« Gepost op: 13 november 2014, 08:55:50 am »
Goed om te weten dat het er is. Maakt het allemaal weer eenvoudiger.

1917
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 13 november 2014, 08:49:58 am »
Sterkte in de strijd en wees maar blij dat je werk hebt, hier in mijn omgeving hebben veel mensen hun baan verloren. Dan is even overwerken een luxe. Maar ik herken de wrijving. Als ik een periode niet verder kan met mijn projecten baal ik ook.

1918
Modelleren / Re: Het is zo simpel.
« Gepost op: 12 november 2014, 15:37:08 pm »
gRAPPIG

1919
Experimenten / Re: antiek glas
« Gepost op: 12 november 2014, 14:10:14 pm »
Prachtig die mier erbij. De tafel vind ik nu ook veel beter. Ook de achtergrond is er op vooruit gegaan. Top!

1920
Hulp / Re: dae met een figuur
« Gepost op: 12 november 2014, 11:23:07 am »
Hoi Peter,

Ik heb ook nog even gegoogeld. Ik heb eigenlijk geen tijd, maar het laat me niet los.
Hier een confersatie die raakt aan het hier besproken onderwerp. Wellicht kun je er iets mee als je er op deze manier niet uitkomt.
http://blenderartists.org/forum/archive/index.php/t-246969.html

Pagina's: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 136