Hulp > Modelleren

probleem , nog nooit ni meegemaakt

(1/1)

Timmy:
Hey daar ,

kan er iemand me vertellen hoe dit komt ?

Mijn skelet dient achter een betonnen tafel te staan maar als ik men vieuw in blender zelf draai gaat het skelet door de tafel...

????????

Vriendelijke groeten Timmy

IJp:
Volgens mij was je skelet een foto maar is de foto geprojecteerd op een plane even voor de duidelijkheid.

Timmy:
Hey daar ,

het skelet is een heus 3d-model van 3ds max geïmporteerd in blender...is dit zoiets zoals een foto die je geîmporteerd hebt packen ?

Groetjes Timmy

IJp:

--- Citaat van: "Timmy" ---Alvast bedankt voor de reacties maar ik ben er nog niet uitgeraakt ,

De tutorial http://www.youtube.com/watch?v=YgwKPP2ZEjI van andrew Price heb ik gevolgd om dit te bereiken. Het probleem is dat hij een oudere versie van Blender heeft en ik denk mischien eerder dat de settings van de materialen dan niet in orde zouden zijn...

Hetgene dat als noise overkomt zou een frosty ondergrond moeten zijn en dat glas zou glashelder moete worden...






ook heb ik het skelet wel zelf niet gemaakt maar dit is een opgezochte foto , ik wou fluid onder de knie krijgen want ik ben sinds 2 maanden terug begonnen met een fabriek te ontwerpen en ik zou alles wat met materialen en texturen en nog zo veel meer willen kunnen , als dit alles gelukt is komt dit uiteraard in mijn portfolio en op dit forum...( als het tegen dan nog zou bestaan want ik denk dat die fabriek een jarenplan gaat worden...:)
--- Einde van citaat ---

Sorry ik dacht dat je het hier over had en daar heb je het over een foto.
Maar dan weet ik het niet ik heb nog nooit iets geïmporteerd van 3ds max
Jammer ik kan je daar niet mee helpen. :(

wimblen:
Kan het niet zijn dat je van de verschillende objecten eerst een groep moet maken, zodat alles tegelijk draait.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie