Topic: Fluid, overstromende kopjes  (gelezen 2964 keer)


Offline RDL

  • Member
  • *
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 25 oktober 2013, 19:51:43 pm »
titel zegt hetzelf .......

http://www.youtube.com/watch?v=Bsprp9y1Mw8

ik ga die nog eens herdoen hogere resolutie voor het water
en nog wat met de belichting spelen
en wat frames ......proberen tot 30sec

mvg rdl
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2013, 18:55:19 pm »
Mooi hoor!!
Volgens mij is het heel wat worstelen met de fluid instellingen om dit resultaat te krijgen.
Maar als je het fluid project nog gaat herdoen dan heb ik ook nog een puntje,  ik zou zelf de glazen wat minder dik maken.
RDL ga weer lekker door met knutselen ik ben benieuwd wat het eind resultaat wordt.
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline RDL

  • Member
  • *
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2013, 20:37:49 pm »
is op komst ..;ben al aan't bakken sinds gisteren
op een resolutie van 400 ...en subdivision op 2  ver het maximum dat ik aankan (heb maar 8bg ram)
ben 750 frames aan het bakken ...ik denk nog een nachtje bakken en dan een 2tal dagen renderen

tja de dikte van de glaswand is nogal veel ...zal in een volgend experiment andere objecten gebruiken
enfin ik ga wat rommelen met andere pysics in combinatie met de fluid


ik zie wel waar ik uitkom
mvg rdl
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »