Topic: Blenderles aangeboden online  (gelezen 4376 keer)


Offline coenvanrooij

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
  • Never mind Reality
    • Bekijk profiel
    • uw naam hier?
« Gepost op: 20 februari 2021, 15:41:01 pm »
Hallo allemaal,

De reden dat ik deze post nu plaats, is omdat ik momenteel tijd over heb en me nuttig wil maken. Het heeft mij veel bloed, zweet en tranen gekost om Blender te leren via YouTube.  Wellicht zijn er mensen op dit forum die Blender willen leren kennen en gebaat zouden zijn bij privé les of in een klein groepje online. Ik denk hierbij aan Teamviewer, Google Meet en/of Zoom. Hieronder een beetje achtergrondinfo over mezelf:


Ik ben Coen, ontwerper/kunstenaar (42). Na het afronden van de TU Delft (Industrieel ontwerpen) wilde ik graag meer de vrije artistieke kant op. Ik heb een eigen bedrijf gehad in Amsterdam, waarmee we allerlei gekke acties deden in de tijd toen guerillamarketing hoogtij vierde. Daarna kreeg ik een helse burn-out en verhuisde ik naar Eindhoven. Hier heb ik wat kunstopdrachten gedaan, maar van een florerende kunstenaarspraktijk zoals ik die voor ogen had kwam het helaas niet, vanwege toch wel pittige mentale klachten met regelmaat. Maar goed, ook hier kun je weer sterker door worden. In de tussentijd (inmiddels meer dan 12 jaar) heb ik mezelf Blender aangeleerd om mijn vaak complexe kunstideeen vorm te kunnen geven. In een schaalmodel was dit gewoon lastig. Veel van mijn werk kun je vinden op studioonce.nl . Ik ben altijd wars van commercie geweest en zet nu in op kleinschalige productie. Ik hoop nog steeds in de toekomst een geldschieter te vinden voor mijn meer artistieke concepten.


Dus, ken of ben je iemand die graag Blender via directe les leert, stuur me een berichtje!

Groetjes,

Coen
Never mind Reality

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2021, 17:14:39 pm »
Ik leer blender via tutorials als het mij uitkomt maar het is voor mijn maar een hobby dus ik heb geen Blender les nodig.

Maar jou privé les het kan een mooie uitkomst zijn voor iemand die Blender snel onder de knie wil krijgen en dan straks ook mooi en apart werk te kunnen creëren.
Goed bezig en interessante site Coen
http://studioonce.nl/

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2021, 11:20:59 am »
Wat vriendelijk van je.