Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 120 121 [122] 123 124
1816
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 22 april 2014, 19:49:45 pm »
Nou sterkte thuis dan en je vrouw beterschap toegewenst .
Ik ben benieuwd naar de updates.

1817
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 22 april 2014, 19:43:51 pm »
Ok dank je voor je antwoord ik dacht t al, deze 2 editors werken niet echt samen :(.
Geen man overboord wat werk aangaat.
Ik dacht misschien is er een oplossing met de nodes of zo.
Ook met het haar is het lastig net als in het echt kinderen luisteren niet altijd als er wat gevraagd word, met kammen kun je de child particels niet zien :)
Al opgelost je kunt de schilderen laten zien , ik was deze optie vergeten


1818
Onderbouwde kritiek / Re: Wijnglas
« Gepost op: 22 april 2014, 18:37:07 pm »
De bolling zoals het lijkt komt door dat er vanuit het midden een (h)bolling plaats vind maak  je de midden ring iets groter is het denk ik opgelost :)

1819
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 22 april 2014, 18:26:27 pm »
Hallo allemaal , ik heb een probleempje tussen cycles en blender render, de ogen zie ik niet in cycles render en de staart wel.
Andersom ziet de staart er niet uit en de ogen zijn goed.
Weet iemand een oplossing?




1820
Onderbouwde kritiek / Re: Wijnglas
« Gepost op: 21 april 2014, 14:48:21 pm »
Dat ziet er perfect uit , goed gelukt dan.

1821
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 21 april 2014, 14:06:50 pm »
Dit is het paard van de schillenboer lol, aan de hand van de foto's die een pagina terug staan kan ik de animatie maken  dit paard ziet er nu eenmaal zo uit :)
De mond en neus klaar ,een hoop werk dat hoofd .



1822
Onderbouwde kritiek / Re: Wijnglas
« Gepost op: 21 april 2014, 13:54:41 pm »
Het ziet er mooi uit ,wat mij opvalt dat de projectie 2d is alsof het een poster is zonder diepte.
Of was dat de bedoeling?

1823
Leuterhoek / Re: a soft murmur
« Gepost op: 21 april 2014, 13:47:22 pm »
Hi cool om te gebruiken in blender voor animaties , dank je wel :)

1824
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 20 april 2014, 13:29:31 pm »
Sinds gisteren alle benen bewerkt het begint op een paard te lijken lol .
Nu de mond dan kan ik weer een keer subdividen in het geheel en laatste keer dan de manen staart ogen met haar bewerken.


1825
Leuterhoek / Re: Terug van weggeweest
« Gepost op: 20 april 2014, 13:25:14 pm »
Hallo Mark aangenaam kennis te maken, zonde van je werk als ik het zo hoor :(

1826
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 19 april 2014, 18:35:22 pm »
Ja  ik denk hier hetzelfde , geeft toch zetje in de rug van dingen die je dan al weet :)

1827
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 19 april 2014, 18:33:22 pm »
Dit model duurt wel even  voor ik zover ben met de bones:)
Ik ben een hoefijzer aan het maken lol ik heb het nodig voor de vorm bij het paard.


1828
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 19 april 2014, 15:57:20 pm »
O, leuk je hobby is je vak, ik zat in de aannemerij later in de natuursteen,.
Vele bouwtekeningen gemaakt ouderwets met de hand lol.

1829
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 19 april 2014, 13:04:21 pm »
Na gedane arbeid is het goed rusten, een lange dag geweest dan.
Ik ben helaas uitgeschakeld op de arbeidsmarkt :(
Maar weet wat lange dagen zijn zeker 15 jaar 100 uur in de week gedraaid.
Wat voor werk doe je?

1830
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 18 april 2014, 15:27:00 pm »
Bezig met de ogen.


Pagina's: 1 ... 120 121 [122] 123 124