Hulp > Belichting en Rendering

Gezocht....Betere codec...?

<< < (3/3)

IJp:
CameraRig bouwen hoef je niet te bouwen deze addon heb ik al eerder gepost.
maar nu eerst eten en dan ga ik je filmpje bekijken.
http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Rigging/Add_Camera_Rigs

IJp:
Blenderebrammetje,
Dit filmpje vindt ik veel beter en ik ben fan van de horizontale letters.
Maar toch een kleine kanttekening de letters horen volgens mij achter de aarde langs te gaan dat lijkt me veel mooier maar vraag me niet hoe je dat moet doen wand dat weet ik niet :-\
Top gemaakt.

Mocht je de vorige reactie over het hoofd zien dan hier nog een keer de link van de camera rig.
http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Rigging/Add_Camera_Rigs


JvL:
Dit filmpje ziet er inderdaad veel beter uit. Mooi hoor!
Ik zou zelf alleen de naam van verder weg laten komen of infaden maar sowieso sneller laten bewegen dan de wereldbol voor meer dynamiek.

@ijp: Heb jij die camerarig al werkend gekregen want mij lukte het niet. Als ik het script importeerde dan kwam hij niet tussen de addons te staan.
En ik wil hem heel graag hebben voor mijn animatie.  ;)

blenderbrammetje:
@ JvL , nee, die camerarig weet ik niet, want ik heb er gewoon zelf één gebouwd... gewoon van twee empty-kubussen, die ik geparent heb en vervolgens is de camera aan het uiteinde geparent, zodat ik kan roteren rond de bron-empty, en heb ik de camera ge "track to" constrained aan een kleine richtkubus, (Empty)...

Daar zal ik mee moeten doen, hij werkt perfect, voordeel, ik kan er nog extra armen enzo bij maken met empty's parenten...
Grts Bram 8)

JvL:
Nice!  8)

Ik heb hem zelf nu werkend gekregen (met dank aan ijp) want ik had het script gewoon verkeerd opgeslagen. Wel even getest maar nog niet echt kunnen gebruiken maar werkt op zich ook wel lekker.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie