Topic: The way of the samurai  (gelezen 391966 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #1110 Gepost op: 08 mei 2015, 00:52:46 am »
De privé omstandigheden zijn toch geen gevolg van teveel blenderen... ???

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1111 Gepost op: 08 mei 2015, 01:50:00 am »
Nee, niet direct in ieder geval denk ik. Maar over een tijdje zal ik hoe dan ook wel meer tijd hebben om te Blenderen.  ::)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1112 Gepost op: 08 mei 2015, 16:29:58 pm »
Sterkte in ieder geval.

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #1113 Gepost op: 08 mei 2015, 16:45:54 pm »
Dat klinkt allemaal niet heel gezellig - sterkte, man!  :(

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #1114 Gepost op: 08 mei 2015, 16:55:44 pm »
Denk aan de meiden....no matter what... 8)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1115 Gepost op: 08 mei 2015, 17:59:06 pm »
Bedankt heren!   ;)

Het gaat zeker even niet makkelijk worden, vooral omdat ik nu tegen een verhuizing aankijk en een hoop andere dingen die geregeld moeten worden.
Gelukkig krijg ik daar wel genoeg hulp bij dus dat komt wel goed.
Ik heb er voor gekozen om zelf maar te vertrekken ook al is het haar keuze geweest. Daardoor kunnen de meiden gewoon vanuit hun vertrouwde omgeving naar school en dergelijke.
De familie en kinderen zijn inmiddels op de hoogte dus vandaar dat ik nu kan vertellen wat er aan de hand is voor zover jullie dat nog niet door hadden.  ;)

Blijft k.t maar zoals ik al zei, niet onoverkomelijk.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #1116 Gepost op: 08 mei 2015, 18:26:27 pm »
Waar is de niet leuk knop.....been there, done that, is al een paar jaar geleden maar vindt het nog steeds moeilijk dat ik mijn prinsesje niet iedere dag naar bed kan brengen en niet iedere ochtend haar glimlach zie als ik haar wakker maak...omdat ze papa ziet...sterkte man..

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1117 Gepost op: 08 mei 2015, 18:48:54 pm »
Had net  La Chanson des Vieux Amants van Brell op Youtube bekeken/beluisterd. Daar zit nog een sprankje hoop in. Misschien toepasselijk?

Mijn collega is enige tijd  bij haar vriend weg geweest maar moest weer terug wegens huisvestingsproblemen. De relatieproblemen zijn toen goed doorgenomen. Dit ging heel goed en zijn toen maar getrouwd.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1118 Gepost op: 08 mei 2015, 20:33:55 pm »
Snap precies wat je bedoelt. Dat is ook wat er nu constant in mijn hoofd zit. Ik moet het zelf nog gaan ondervinden want ik benu nog even een tijdje bij ze omdat ik mijn nieuwe huis nog moet opknappen.

Waar is de niet leuk knop.....been there, done that, is al een paar jaar geleden maar vindt het nog steeds moeilijk dat ik mijn prinsesje niet iedere dag naar bed kan brengen en niet iedere ochtend haar glimlach zie als ik haar wakker maak...omdat ze papa ziet...sterkte man..

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1119 Gepost op: 08 mei 2015, 20:44:02 pm »
Ik denk dat er voor mijn vrouw en mij niet zoveel hoop meer is omdat zij ook nu nog steeds niet over dingen kan praten. Jammer, maar wat doe je er aan he?
Qua huisvesting heb ik gelukkig geen probleem want ik had nog een apartement in Scheveningen direct aan het strand.
Dus wat betreft locatie zit ik straks wel in een inspirerende omgeving en kan ik lekker mijn hoofd leegmaken op het strand. Hopelijk kan ik deze ervaring omzetten in creativiteit.  ;)

Had net  La Chanson des Vieux Amants van Brell op Youtube bekeken/beluisterd. Daar zit nog een sprankje hoop in. Misschien toepasselijk?

Mijn collega is enige tijd  bij haar vriend weg geweest maar moest weer terug wegens huisvestingsproblemen. De relatieproblemen zijn toen goed doorgenomen. Dit ging heel goed en zijn toen maar getrouwd.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1120 Gepost op: 08 mei 2015, 20:50:18 pm »
Maar over het algemeen lezen mensen dit topic niet om over mijn problemen te lezen dus laten we masr weer over gaan nasr de orde van de dag en het over de problemen van Miko hebben. ;)
Afgelopen week heb ik natuurlijk niet veel gedaan maar dit weekend ga ik weer aan de slag en hoop morgen of zondag weer normale updates te posten.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #1121 Gepost op: 08 mei 2015, 22:13:32 pm »
Hou ik je aan..... ;)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #1122 Gepost op: 08 mei 2015, 22:19:38 pm »
En dat appartementje in Scheveningen....ik kom wel een keer een inspirerend biertje bij je pakken als dat ok is... ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1123 Gepost op: 08 mei 2015, 22:30:23 pm »
Dat is prima hoor. Het is goed bier drinken in Scheveningen, en helemaal in de zomermaanden natuurlijk.  8)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1124 Gepost op: 08 mei 2015, 22:40:44 pm »
Maar over het algemeen lezen mensen dit topic niet om over mijn problemen te lezen dus laten we masr weer over gaan nasr de orde van de dag en het over de problemen van Miko hebben. ;)
Afgelopen week heb ik natuurlijk niet veel gedaan maar dit weekend ga ik weer aan de slag en hoop morgen of zondag weer normale updates te posten.

JVL het is heel goed om je problemen zo nu en dan van je af praten en daarbij is dit toch jou topic.
Je kun hier plaatsen wat je wil en wij blenderaars zullen jou luisterend oor zijn.
Maar probeer je toch Blender sterk te houden in deze toch hele moeilijke tijd.