Algemeen > Over Blender

tekenen van haren op een hoofd

<< < (2/4) > >>

erwinvs:
Ik denk van niet. Ik heb 3 secties gemaakt in de particle, waarvan ik er reeds 2 heb ingevuld ... de hoofdharen (haar voor), de achterharen (haar bodem) en wat ik later nog wil invullen, de harenstrengen (haar lokken).




 Ook met de achterharen zichtbaar, vallen de hoofdharen (haar bodem) al deels weg uit het zicht.

Ik weet niet wat ik wel of niet moet actief zetten ... al wat ik reeds ingevuld of gebruikt heb, staat zichtbaar, behalve de haar lokken

IJp:
Ok als ik die images zie dan zie ik dat children op non staat mischien kan dat het zijn.

Maar ik denk ook nog wat anders, heb je de haren op die plaatsen zo omlaag gekamd dat ze op die plaatsen niet zichtbaar zijn?

erwinvs:
Ook hier moet ik nee zeggen. in de eerste foto zie je gele lijnen, want ik werk bvb alleen met de particles, daarom zie je de gele lijnen als de children op NONE staan. Als ik deze op simple zet, zie je de allereerste foto uit dit topic, met het rosse haardos (wanneer ik werk onder de PARTICLE EDIT), zet je dan zonder iets te veranderen de weergave op OBJECT MODE dan zie je de tweede foto uit dit topic, een stukje kaal hoofd met een tros ros haar in een staart.

Wat ik niet snap is het volgende: ik zit in particle edit mode en teken een vloeiend haardos



ik doe HELEMAAL NIETS buiten in die mode de object mode weergave kiezen, zie foto hierboven

en ik krijg dit


terwijl dit in de "o zo simpele tutorial" niet zo is, zie tutorial op tijd 11m49 (nog in particle edit) waar dit overgaat naar object mode op 11m52, zonder dat er iets aan de weergave verandert. Het kan best aan de getekende haren liggen, maar ik zie niet wat er mis is.

IJp:
Ik zou het zo niet weten misschien kun je de blend.file online zetten zodat we met zijn alle het kunnen uitvogelen.

erwinvs:
En hoe kan ik zulke blend file online zetten? Toevoegen als bijlage?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie