Game Engine > Onderhanden werk en demo's

game export.

(1/2) > >>

Ruud:
Een game test ,ik had een vraagje of dit bestand bij jullie werkt
https://www.dropbox.com/sh/h13mbgzyf11xw58/AADiPGJGDofHJKINu5MhEJZda?dl=0
Ik weet niet of de dropbox link werkt

Van de week wat bezig geweest met animatie van karakters in pauze stand en als walk, De game start met outputtest.blend en esc om te stoppen , pijltje omhoog en muis voor besturen.

IJp:
Het werkt maar het lukt niet op op die schijf te komen  ::) Verloren herstarten.

koos2:
Ik heb tot nu toe het zelfde niveau gehaald als IJp. Het werkt maar ik mis de game skills op op de schijf te komen.

Ruud:
Dat was de game :P ,ok export werkt dus.
De game ,ik ben een beetje aan het bekijken  wat ik ga maken, en alle tellers en submappen hoe in te delen.
Maar er komt een complete game :P O ctrl  was voor springen maar ik heb de collision opdracht gegeven bij contact dat die naar het sub menu verloren moest. en daar kun je herstarten :P

Ruud:
De Unreal editor heb ik afgelopen week gedownload die is trouwens gratis, En nu even deze editor leren kennen :P
Dus ik heb besloten om er 1 in blender te maken aangezien alle editors hier bekend zijn op de game editor na .
Nu blender stopt met deze editor is het dan wel de moeite waard om het te leren,ik denk van wel aangezien games hetzelfde zijn ingedeeld in welke editor dan ook.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie