Hulp > Modelleren

Van .svg naar bended Mesh

<< < (2/2)

IJp:
Ik ben het eens met Koos.
Maar toch een tip: Gooi de Ngons Faces maar weg en extrude scale de buiten randen een paar keer naar binnen.
Het gat wat overblijft vullen met Ctrl F Grid Fill.
wil je er op een andere plaats nog een gat in gebruik Booltools ;)

Ruud:
Re topology is misschien de oplossing?

Rezzy777:

--- Citaat van: Ruud op 17 april  2018, 09:18:37 am ---Re topology is misschien de oplossing?

--- Einde van citaat ---

Klopt hoor, dat is altijd een oplossing. Maar hoopte op wat eenvoudigers ;)

Toch bedankt allen, ik weet voldoende!

rozz:
Eens met Ruud, retopo of misschien de remesh modifier.

Ruud:
Het is heel simpel met blender of wat voor software je ook neemt maak je objecten ,bij import zal je naar de maatstaven van 3d het moeten corrigeren, ja soms is het veel werk .
Te licht denken over modeleren is niet goed en het dan makkelijker maken met addons of import klinkt leuk en super echter zijn dit  geen oplossingen maar hulp middelen.
Ook als je een object verder uitwerkt met een onjuiste topology krijg je problemen met materiaal of animatie dan wordt je werk pas zichtbaar.
Nu is het ook zo door dit soort dingen te proberen leer je veel je gaat de valkuilen ook zien en daar door wordt je handig met modeleren :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie