Coding > Hulp

Tweezijdige UVMap

<< < (2/2)

Zaph:
Probeer deze variant eens - ik heb nu even een Diffuse en een Emission samengevoegd, maar in principe bepaalt alles dat in de onderste node van de meest rechter Mix Shader gestoken wordt hoe het oppervlak eruit ziet.


IJp:
Nee dat is het ook niet en daarbij moet door de node setup ook nog het boven en onderkant blad boven en onder worden weergegeven.
In mijn node setup heb ik dus twee verschilende zijdes alleen door de Emission verdwijnt de transparency.
Met die Emission wil ik het blad lichter maken.

IJp:
Zaph heel erg bedankt voor het meedenken.
Ik weet niet hoe maar het is gelukt door nog wat te klooien in de nodes heb ik nu de juiste node setup.

En dit is de node setup.

Zaph:

--- Citaat van: ijp op 18 september  2016, 12:30:45 pm ---Ik weet niet hoe...
--- Einde van citaat ---
Ik wel - je stopt nu niks meer in de Transparant node  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie