Hulp > Modelleren

svg import

(1/2) > >>

Somers:
Hallo,

Mij viel op dat als je een svg file importeert de schaal niet klopt. En de afwijking is een raar nummer. Iemand enig idee waar die waarde vandaan komt? Met raar bedoel ik 4.452345

Alvast bedankt

IJp:
Ik heb in Inkscape een .svg file gemaakt en geƫxporteerd als Paint .svg en dat werkt in Blender 3.5 gewoon goed.

Somers:
ik had dat idd ook geprobeerd en datlijkt op zich te werken. Probleem is alleen dat ik met affinity designer werk en daar gaat t mis. Er zit iets in wat een conversie doet en ik kan dat beinvloeden met DPI.
Maar meer weet ik ook niet

IJp:
Laad dan je affinity designer bestand in Inkscape en exporteer dat als Paint.svg bestand. ;)

roobol:
Als je in Affinity Designer op ware grootte tekent moet je bij .svg export kiezen voor 90 dpi om in Blender dezelfde afmetingen te hebben.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie