Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 136
1606
Leden stellen zich voor / Re: Maria stelt zich voor
« Gepost op: 19 mei 2015, 13:26:45 pm »
@Nick User preferences>Input en dan Emulate 3d Mouse aanvinken. Heb je dat al gedaan? Als je dan wilt inzoomen ctrl alt en de muis bewegen. Shift alt om het beeld te schuiven en alt om te roteren. Waarschijnlijk weet je dit al, maar beter te vaak gezegd dan verzwegen.

1607
Onderhanden werk / Re: Wie herkent het?
« Gepost op: 19 mei 2015, 10:39:18 am »
Ziet er goed uit. Succes met het vervolg.

1608
Leden stellen zich voor / Re: Maria stelt zich voor
« Gepost op: 19 mei 2015, 10:37:22 am »
Welkom Maria, je ziet er wordt snel op vragen gereageerd.

1609
Leuterhoek / Re: Zo mooi is realiteit....
« Gepost op: 18 mei 2015, 20:43:16 pm »
Is dit echt? We zijn hier op een 3D platvorm en weten dat dit te maken is.

1610
Onderhanden werk / Re: Wie herkent het?
« Gepost op: 18 mei 2015, 14:57:02 pm »
Bij de voorpoot vind ik de aansluiting op het lichaam wat smal t.o.v. de dikte van de gehele poot. Misschien hoort dat zo bij een krokodil, dat weet ik niet maar het lijkt me dat het daar wat breder moet zijn.

1611
Leuterhoek / Re: Fantasy artiesten
« Gepost op: 18 mei 2015, 12:18:28 pm »
@JVL: De naam kwam mij niet bekend voor. Maar als ik nu naar de afbeeldingen kijk heb ik er natuurlijk al wel eens wat van gezien.

@PD: Bizar. Wat een werk. Wat een organisatie.

1612
Leuterhoek / Fantasy artiesten
« Gepost op: 18 mei 2015, 09:19:59 am »
In een andere topic kwamen Frank Frazetta (en Boris Vallejo) ter sprake. Niet iedereen van de community kende deze ariesten. Daarom hier nog een geweldenaar uit het pre-3d-tijperk. Kennen jullie Moebius/Giraud? Zo niet, klik dan op onderstaande link voor inspiratie.
https://www.google.nl/search?q=moebius,+giraud&espv=2&biw=1920&bih=1075&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=UpBZVeaZEIrSU_nwgNgN&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=1

1613
Materialen en Texturing / Re: uv mapping
« Gepost op: 18 mei 2015, 09:05:40 am »
Leuk filmpje, lief karaktertje. Ga je er nog meer mee doen of blijft het hierbij en ga je andere karaktertjes maken of juist iets heel anders?

1614
Leden stellen zich voor / Re: ik ben nieuw
« Gepost op: 17 mei 2015, 21:36:35 pm »
Welkom Etje. thuis noem ik de DBC gekscherend de ouwe mannenclub. Oude vrouwen zijn van harte welkom, (Jonge vrouwen en mannen oook, maar dat terzijde). Blender leren is niet eenvoudig, maar we sleuren elkaar er gewoon doorheen. Succes.

1615
Onderhanden werk / Re: Wie herkent het?
« Gepost op: 17 mei 2015, 21:31:18 pm »
Lekker bezig. Ik blijf het geboeid volgen.

1616
Challenges / Re: Challenge #4 - Onvrijheid
« Gepost op: 17 mei 2015, 07:01:20 am »
Born to be wild Rozz.

1617
Challenges / Re: Challenge #4 - Onvrijheid
« Gepost op: 16 mei 2015, 08:07:28 am »
Ik doe niemand eengenoegen met mijn borsten!  ;)

1618
Onderhanden werk / Re: Cernunnos
« Gepost op: 14 mei 2015, 18:30:00 pm »
Hahaa, dus ik had de geest van de meester wel herkend in dit werkstuk. Het is goed gedaan want het is totaal geen kopie of stijl imitatie. Top
Als je met Photoshop aan de gang gaat, ken je de mixerpenseel?
Daarmee kun je heel schilderachtige effecten bereiken.

@IJp. Ik had wel gedacht dat jij dat wel zou kennen. Dus niet, dan heb je wat gemist in je jeugd. Maar ongetwijfeld zijn er heel goede tekenaars waar ik nooit van gehoord heb.

1619
Onderhanden werk / Re: Cernunnos
« Gepost op: 14 mei 2015, 13:59:25 pm »
Ben ik helemaal met je eens. Ik vind hem veel beter dan Boris, hoewel veel mensen het verschil niet zien. Zijn composities zijn veel beter.

1620
Onderhanden werk / Re: Cernunnos
« Gepost op: 14 mei 2015, 11:52:09 am »
 
Citaat
Klopt ijp, qua modelleerwerk is dit niet mijn mooiste karakter maar dat komt ook een beetje omdat er een hele simpele rig in zit met een nog simpelere weightpaint waardoor de vervormingen niet zo mooi zijn. Misschien dat ik het nog aanpas maar de kans is groot dat ik het bijpoets in Photoshop omdat de definitieve render ook bedoelt was voor een uitgebreide postproduction in Photoshop.
Het eindresultaat wordt natuurlijk op canvas gedrukt en ik wil het er ook meer geschilderd uit laten zien.

Eventeel nog wat sculpten voordat je naar Photoshop gaat.
Het geheel doet mij in de verte aan Frank Frazetta denken, hoewel hij z'n figuren gespierder maakt.
Gespierd is niet altijd beter, het wordt dan te clichematig.

Pagina's: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 136