Algemeen > Mededelingen

afwezigheid

<< < (2/9) > >>

blenderbrammetje:
Gefeliciteerd en Sterkte Jullie :)
Beterschap voor de kleine ! En veel geluk samen  :D :D ;D ;D ;D

Zaph:
Ah, klote man - sterkte!  :-\

Nick Van den Broeck:
Ook van mij uit veel sterkte en tegelijk veel gelukwensen met de nieuwe spruit.

rozz:
Heftig man maar geloof me, ondanks alle beren die je nu op de weg ziet gaan er ook heel veel hele mooie en gelukkige momenten komen.
Sterkte.

Mark aka Dark:
Zo, en toen waren we ineens 4 maanden verder. Even een berichtje van mij.

Allereerst even een welkom aan alle nieuwe leden die erbij gekomen zijn de laatste maanden. Welkom!  ;D

Op 1 december is Daniek geboren! De afgelopen maanden hebben hun ups en downs gehad, maar al met al is het best goed gegaan. Daniek ligt nu al vanaf haar geboorte (keizersnede) in het ziekenhuis. Net toen we afgelopen weekend dachten dat ze naar huis zou kunnen werd ze verkouden. Een verkoudheid stelt normaal niets voor, maar voor een down patiëntje met een hartafwijking is zoiets levensbedreigend. De verkoudheid daargelaten doet ze het eigenlijk erg goed. Ze is wel veel moe, maar voor de rest ging ze als een trein.

Ze zal met een maand of 3 á 4 geopereerd gaan worden aan haar hart, afhankelijk van hoe het met haar gaat zal ze tot dat moment ziekhuis uit en in gaan. Hopelijk is ze meer thuis dan daar, want als ze in het ziekenhuis ligt komen we thuis helemaal nergens aan toe.

Ik verwacht dan ook niet dat er veel zal veranderen de aankomende periode qua activiteiten van mijn kant.
Als je mijn aandacht wil: mail me dus.

Groet,
Mark

P.S. wil iedereen posts plaatsen in het forum waar het hoort? Ik heb zojuist weer een paar posts moeten verplaatsen uit het mededelingen forum omdat ze daar niet hoorden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie