Topic: Karel de Kut Kabouter remake.  (gelezen 3682 keer)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 20 augustus 2021, 17:39:21 pm »
Maar goed , eerst nog de fijne afwerking , neus wat groter en wangen wat boller.
Dan nog riggen.

Dan pas ga ik animaties maken voor sprites.
Maar ik ga vast wat proefsprites renderen om te zien wat er van over blijft aan scherpte.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 03 oktober 2021, 18:03:14 pm »
Karel de KutKabouter bijna klaar.
Heeft inmiddels meer een jasje aan.
Hij krijgt nog een blos op zijn wangen.
Nog wat afwerking en oogleden met wimpers , dat maakt hem af.




Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 03 oktober 2021, 18:05:11 pm »
Ik ben bij de crash van een HDD ook mijn mooie Blender World Texture kwijtgeraakt.
Een Blender world texture met prachtige wolken texture via nodes.
Als iemand een link heeft.... of een mooiere ....
Is welkom.

Ik zal zelf weer eens zoeken als ik tijd heb.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #18 Gepost op: 05 oktober 2021, 15:48:49 pm »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 05 oktober 2021, 16:43:46 pm »
Thnx Ijpe.
En zijn die wolken ook gewoon in Cycles te renderen ?
Grts  ::)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 05 oktober 2021, 17:00:56 pm »
Wolken zijn dus gewoon zwaar om te renderen in Cycles. Hij beveelt aan om ze met Eevee te renderen en dan de rest met Cycles.

Dat heb je met volumetrics.

Wel een mooie opzet zo met shader-nodes.


Ik ga deze zeker gebruiken maar zoek door naar de World Shader met Clouds...  ::) 8)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 05 oktober 2021, 19:43:47 pm »
Afhankelijk van je scene maar image as plane blijft goud waard ook met wolken, na een zware render heb je de afbeelding of film van een animatie in een wolk voor altijd.