Dutch Blender Community

Creaties => Experimenten => Topic gestart door: rozz op 09 december 2015, 18:24:33 pm

Titel: kerstbal breien
Bericht door: rozz op 09 december 2015, 18:24:33 pm
Valt nog nie mee om een kerstbal te breien....maar kom in de buurt... ;D


(http://s12.postimg.org/t3vid8f95/gebreide_kerstbal.jpg) (http://postimg.org/image/t3vid8f95/)
Titel: Re: kerstbal breien
Bericht door: wimblen op 09 december 2015, 20:04:25 pm
Het is wel heel apart maar wel heel grappig. Alleen lastig om in de kerstboom in de kamer te hangen.

groetjes wim
Titel: Re: kerstbal breien
Bericht door: IJp op 09 december 2015, 22:45:12 pm
Dat is een bal voor een geitenbreier ;-)

ik moet zeggen, als ik de image aan klik vindt ik de ballen er onder interessanter ;-)
Titel: Re: kerstbal breien
Bericht door: rozz op 10 december 2015, 07:36:51 am

(http://s29.postimg.org/yndg1dsqr/pearl.jpg) (http://postimg.org/image/yndg1dsqr/)

een parel als kerstbal..... ;)
Titel: Re: kerstbal breien
Bericht door: Nick Van den Broeck op 10 december 2015, 11:11:49 am
De schaduwen op die gebreide bal zijn wel heel gepixeld. Vreemd hé?

Heb je trouwens een bump of normal map gebruikt voor die texture. Dat kan al veel helpen.
Titel: Re: kerstbal breien
Bericht door: rozz op 10 december 2015, 11:43:48 am
Een color, een bump en een normale map...moet nog FF met de node setup stoeien, vond het ook al raar.
Zal na mijn werk de node setup FF posten, ben ervan overtuigd dat ik een goeie tip van je ga krijgen Nick... ;D