Hulp > Particles en Simulaties

[Cycles] Verschillende "Advanced Fluid Simulaties" [OPGELOST]

<< < (3/3)

superjamie:

--- Citaat van: Ruud op 09 december  2016, 13:54:06 pm ---Ok zoals je zegt behoef je Susan dus niet te gebruiken als obstakel maar als fluid dat kan ook .
Wat Mortalae al zegt je neemt veel te veel hooi op je vork om verschillende systemen te leren, eerst je basis vanuit 1 stuk software aangezien alle programma's nagenoeg gelijk zijn in kunnen, waarom overstappen op verschillende programma's in je leer fase het maakt het vele malen moeilijker voor je.
Basis begrippen en werkwijze van  af 0 naar een eind resultaat zijn veel belangrijker.


--- Einde van citaat ---

Het probleem is waarscheinlijk opgelost... het enige probleem waarmee ik mee zit is dat
als ik mijn fluid simulatie wil renderen, mijn computer het niet aan kan. Helaas krijg ik tijdens
het renderen van mijn fluid simulatie een fout melding waarin staat: Out of Memmory...

Maar goed, ik kan op het gebied van andere dingen voorlopig voruit met blender, ik ben nu
met dit bezig: http://dbc-3d.nl/index.php?topic=1809.msg17816;topicseen#new

Zoals je daar kan zien, ben ik een nieuwe expiriment begonnen met "Producal Textures"
in cycles... en weet als het goed is op wat betreft creƫren wel hoe een fluid simulatie
werkt met particles...

Bedankt voor het vinden van deze tutorial,
groetjes Jamie.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie