Topic: Fluid Designer 2.71  (gelezen 2481 keer)


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Gepost op: 30 augustus 2014, 12:55:05 pm »
Voor de liefhebber s die graag parametrisch keukens willen ontwerpen. Op zich wel een echte aanrader want veel makkelijker dan dit krijg je het niet denk ik.
http://www.blendernation.com/2014/08/30/fluid-designer-2-71-is-now-available/

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2014, 13:48:06 pm »
Ik ben hem al voor de 3e keer aan het downloaden maar ik kan de zip file niet uitpakken????

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #2 Gepost op: 30 augustus 2014, 14:40:26 pm »
Vreemd! Ik heb hem zelf niet gedownload omdat ik hier toch niets mee doe maar heb je de zip op je pc staan en kun je hem daarna niet uitpakken?
Krijg je een foutmelding of gebeurt er gewoon niets?

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 30 augustus 2014, 15:50:53 pm »
Ik kreeg de melding Kan het bestand niet openen het blijkt geen geldig archief. :-\
Naar 5 keer downloaden heb ik een goede zip file te pakken en ik ga hem nu instaleren en even uitproberen.
Tot straks.  ;)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 01 september 2014, 16:23:30 pm »
Ik heb hem geïnstalleerd en het is een Fluid Designer Blender verzie, dus het is geen addon.
Mijn mening is dat je er weinig aan hebt er zit maar een keukenkastje in die ik niet geplaatst krijg.
Er zit ook 1 Dish washer in en die krijg ik wel geplaats.
Fluid Designer is dus een uitgeklede verzie maar je kunt natuurlijk meer items bij Micrvellum bijkopen. ;)
ik heb daarom maar alle Textures en Hdr files uit het programma gehaald en bij mijn textures gevoegd dan heb ik toch nog iets aan ;)
Ik ga nu Fluid Designer van mijn computer verwijderen.

laat ik wel vooropstellen dat het voor bedrijven die in keuken doen een fantastisch programma is.