Dutch Blender Community
Creaties => Eindresultaten => Topic gestart door: bpdales op 16 oktober 2015, 15:16:58 pm
-
Met het slechte weer voor de deur, maar weer eens iets gemaakt in Blender.
(http://s3.postimg.org/8e3jxjbhr/gitaar.jpg) (http://postimg.org/image/8e3jxjbhr/)
(http://s3.postimg.org/kva7kp6nj/gitaar1.jpg) (http://postimg.org/image/kva7kp6nj/)
(http://s3.postimg.org/au5dbdtkf/gitaar1aa.jpg) (http://postimg.org/image/au5dbdtkf/)
(http://s3.postimg.org/jeyp2k3qn/gitaar1b.jpg) (http://postimg.org/image/jeyp2k3qn/)
(http://s3.postimg.org/n7i7iaj8v/gitaar1d.jpg) (http://postimg.org/image/n7i7iaj8v/)
(http://s3.postimg.org/pnk0w51bj/gitaar1e.jpg) (http://postimg.org/image/pnk0w51bj/)
-
Heb je dit ontworpen en zelf de paden getekend? En daarna mesh/structuur in Blender of heb je dit op een andere manier gedaan?
Ziet leuk uit!
-
Aan de hand van een aantal foto's de paden getekend van de klankkast en daarna inderdaad naar een mesh structuur geconverteerd.
-
Heel mooi gemodelleerd maar ik mis wat leven in de gitaar.
je zou wat textuur in de gitaar kunnen brengen en ik vraag me af of je een World Environment/HDR Lighting hebt gebruikt dat zou het een stuk levendig maken.
Maar hoe dan ook mooi gemaakt.
-
Knap gedaan. Erg mooi zelfs maar lelijk gerendert. Ik vraag me af waarom die snaren zo dubbel zijn ,
noch in de Blender renderer noch in de Cycles renderer geven defocus effecten zon raar dubbel resultaat....
Wat voor soort blur heb je gebruikt ?
Nou ja , vette gitaar. :)