Algemeen > Leuterhoek

hulp bijrenderen ?

(1/3) > >>

reekje:
Ik probeerde een lange png afbeelding van 14000x1080px, die er in de gimp goed genoeg uitzag voor een achtergrond voor achter een talkinghead video. In Blender 2.79 daarmee ee animatie te renderen ..
 Een hele simpele animatie, de afbeelding moest schuiven als of de talkinghead door het strratje loopt .
als ik dit in circles doe heb ik dan nodus nodig en welke dan ?
 Ik heb in mijn pc een i7 en 16 gb werkgehuegen

 de gebruikte afbeeldingen komen van pixabay

Hier schermafdrukken.
 die in bimp is hoe het bestand er ongeveer uit zag
 tijdfens het renderen stond alleen de file brouser en een tekst documetje open





Ruud:
Ik snap niet precies wat je bedoeld.

Ruud:
Ik zag dat je bezig was in de shout box, Hoe staan je camera settings is er gebruik gemaakt van motion blur normaal is een texture gewoon scherp in blender, en hoe ben je te werk gegaan/

PKHG:
Dikke aanrader: ga een betere Blender versie gebruiken:




Er zijn zoooo veel verbeteringen.
Vermoedelijk kun je oude *.blend files er nog mee openen ,
Maar het beste EERST op een blend kopie, het staat nergens wat zonder problemen gaat
Success

Nog even dit,  met je plaatjes weet ik nog niet precies genoeg wat je wilt doen, leg maar in kleine stappen uit wat je voor ogen staat. op dit moment denk ik:

Je wilt bij renderen een ALTIJD een mooie ACHTERGROND blijvend zien.
Dan wil je voor deze achtergrond in een animatie een andere foto voorbij laten schuiven.

Als dit klopt zouden DIE twee plaatjes naar (Helpers, b. v. ikke) gestuurd moeten worden.
Door een persoonlijke mededeling naar een email adres vragen. Misschien moeten de fotos voor emailen verkleind moeten worden of een van de andere wegen gebruiken om toch ook veel GB fotors iemand laten ophalen.

Misschien weet iemand ook welke precisie een achtergrond plaatje moet hebben (ben dat probleem nog niet zelf tegen gekomen)  Wat ik zo lees zijn HDR plaatjes eventueel  DE oplossing???

IJp:
Misschien heb je hier wat aan jij moet hem dan van links naar rechts maken ;)

https://www.youtube.com/watch?v=hnLsktA4gmY

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie