Dutch Blender Community

Hulp => Materialen en Texturing => Topic gestart door: IJp op 19 oktober 2015, 10:35:04 am

Titel: Last van een Mug.
Bericht door: IJp op 19 oktober 2015, 10:35:04 am
Gisteren heb ik mijn gemodelleerde mug eens een lekker kleurtje gegeven met textuurpaint en wat was dat goed gelukt.
Dus snel Blender gesaved dan is dat ook weer gebeurd maar vandaag start ik de file weer op en tot mijn verbazing zijn alle kleuren zijn weg!!!

Wat stom van mij je moet in de image editor onder in de balk bij image/Save as image kiezen om je textuur te saven.
Als je daarna je image weer heb aangepast kun je bij de tabbladen tab Slots je image saven bij save all images.

Hopelijk onthoud ik het nu wel en maak ik die fout niet weer.
Titel: Re: Last van een Mug.
Bericht door: koos2 op 19 oktober 2015, 10:45:20 am
We zijn nooit te oud om te leren en van scha en schande worden we "wijs" ;)
Titel: Re: Last van een Mug.
Bericht door: JvL op 19 oktober 2015, 10:53:37 am
Vaker textures painten zodat het goed blijft hangen?  ;D ;D ;)