Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - swets

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29
61
Leden stellen zich voor / Re: Hallo Dutch Blenders!
« Gepost op: 09 september 2017, 22:58:03 pm »
welkom... hoe meer zielen.....

62
Leuterhoek / Re: Corfu
« Gepost op: 16 juli 2017, 23:37:29 pm »
tja...  ik heb het niet echt gevolgd... weet dus ook niet wat ik er aan moet zien... :-)

63
Over Blender / Re: ik in 3d
« Gepost op: 10 juli 2017, 15:18:04 pm »
@koos: ja ik hoopte het ook... of andere betaalbare manier....  maar nee.... 


64
Over Blender / Re: ik in 3d
« Gepost op: 09 juli 2017, 23:31:33 pm »
ja... ik ben ook wel benieuwd waarmee je het gemaakt heb....

65
Leuterhoek / Re: vind die spinners steeds leuker!
« Gepost op: 03 juli 2017, 21:14:20 pm »
ja ik weet niet of het pa zijn bedoeling was... maar tis wel een soort van soft porno geworden....

67
Leuterhoek / Re: [Nieuwtje] Ben Python aan het leren !
« Gepost op: 01 juli 2017, 21:35:47 pm »
Om er in de toekomst mijn eigen software mee te kunnen ontwikellen.
Ik programmeer al 37 jaar en verdien er 32 jaar mijn brood mee, en ik kan je maar 1 ding zeggen: stop er mee.

Om te kunnen programmeren moet je brein geordend en logisch in elkaar zitten, en dat zit die van jou absoluut niet. Net zoals sommige mensen nooit piano zullen leren spelen zul jij nooit leren programmeren.

Mocht je ondanks dat toch door willen gaan, doe dat dan alstjeblieft op een Python-forum en niet hier...

ik wilde eigenlijk het zelfde zeggen.... ik programmeer ook al een jaar of 38....  en ik werk ook als PLC programmeur....   programmeer in heel veel verschillende talen... waaronder ook Machine code van diverse micro processors...  maar ook allerlei script talen.... 

en ook ik denk dat je eerst beter op andere dingen binnen blender kan gaan richten...
maar ja... wie zijn wij... lol

en ook die stukjes script die je geplaatst heb zijn niet echt super bijzonder.... ?!?  en wat moet je er mee in blender? laat de datum zien... tja...

 dus ik denk dat je nog wel even bezig ben....
 

68
Leuterhoek / Re: [Nieuwtje] Ben Python aan het leren !
« Gepost op: 28 juni 2017, 23:19:55 pm »
waarom wil je het leren?

69
Blender Interface / Re: HELP.... te lang niet ge-blenderd...
« Gepost op: 26 juni 2017, 22:39:19 pm »
ga ik bekijken... bedankt!


verrot... nu gaat het wel goed.... tja dat vertelde ze niet in de tutorial...

70
Blender Interface / Re: HELP.... te lang niet ge-blenderd...
« Gepost op: 26 juni 2017, 20:52:25 pm »


wat doe ik nu verkeerd?  eerste plaatje is uit de tutorial...

hij selecteer die 2 randen...(net als ik)... drukt op W en kiest Bridge egde loops en het word tussen de 2 circels netje opgevuld...  en ik krijg het laatste plaatje?
snap er niets van?

71
Blender Interface / Re: HELP.... te lang niet ge-blenderd...
« Gepost op: 24 juni 2017, 23:20:41 pm »
ja... maar het klopt ook niet... :-)

ik moet volgens mij 88 tanden hebben... wormwiel draait 44 keer rond... dus het grote tandwiel verdraaid 44 tanden....
ik wil een halve slag per seconde... dus het tandwiel moet 88 tanden hebben.... pfff  ik wordt gek....

:-)

72
Blender Interface / Re: HELP.... te lang niet ge-blenderd...
« Gepost op: 24 juni 2017, 02:42:53 am »
krijg het een beetje door:



net wat je zeg....

ik heb een motor van 2650 rpm = 44.16 omwentelingen per seconde....

dus het wormwiel gaat 44 keer per seconde rond....   

dus voor een halve omwenteling per seconde... zou ik 22 tanden moeten hebben.... (is wel erg klein...)
(zie nu dat ik met 24 tanden heb zit rekenen... maar gaat ff om het idee)

120 graden... aantal tanden 8  (3x8 is 24 tanden rond om)  dus totaal 24 tanden
90 graden      aantal tanden 6  ( 6x4 is 24 tanden)
75 graden     aantal tanden 5   ( 4,8 x 5 is 24 tanden)

dus die bovenste 3 wormwielen zouden alle 3 op het zelfde tandwiel moeten passen....





73
Blender Interface / Re: HELP.... te lang niet ge-blenderd...
« Gepost op: 22 juni 2017, 21:25:25 pm »
ik krijg ook altijd commentaar over de muziekjes die ik er onder zet... :-)   maar ik hou wel van vrolijke muziekjes....

74
Blender Interface / Re: HELP.... te lang niet ge-blenderd...
« Gepost op: 22 juni 2017, 09:43:18 am »
nee  dat is Pinnacle video maker..    zitten van dat soort overgangen in....  en ook de muziekjes... enz...
 ;D

75
Eindresultaten / Re: Blender gemixed met After Effects...
« Gepost op: 21 juni 2017, 22:58:47 pm »
vind het echt mooi!!!.... ik heb ook een intro-je voor me filmpjes...maar die heb ik gewoon gejat van internet... :-)

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29