Creaties > Traditionele artwork

Landschap Foto

<< < (2/4) > >>

IJp:

--- Citaat van: ExLibris op 07 maart  2021, 12:29:21 pm ---Wow, wat een mooie foto. Die is bijna zo perfect dat het wel een render lijkt. Heb je ook voordelen van de fotogratie-hobby in combinatie met Blender? Ik kan me voorstellen dat er wel een overlap is tussen de settings op je fototoestel en de camerasettings in Blender bijvoorbeeld of qua compositie.

--- Einde van citaat ---
Bedank ExLibris,
Ik heb er inderdaad wel voordeel bij gehad ik heb meer oog voor compositie ontwikkeld  8)
En door Blender camera instellingen had ik sneller de Sony camera onder de knie.

rozz:
Schiet zelf, naast alle andere hobby`s ook graag een plaatje...
Gister tijdens het wandelen bij ons op de hatertse hei zag ik ook een mooi plaatje waarvan ik dacht, die moet ik vastleggen...
Gewoon met mijn mobieltje, huawei p20 pro.

roobol:
Naast 3D hou ik me ook nog bezig met fotografie, tekenen en schilderen en er gaat heel veel tijd en plezier in koken.

@ijpe: dat is een indrukwekkende transformatie.  Gebruik je daar een tablet voor?

IJp:
Leuk dat er hier meer foto liefhebbers zijn maar koken is niet mijn hobby mijn eega kan ik wel zeggen is een top kokkinnetje en daar kan ik niet aan tippen  :)
Ik gebruik nu ongeveer 3 jaar een Wacom Intuos5 Touch en heb daarvoor altijd met de muis getekend maar als je eenmaal een tekentablet hebt geproefd kun je niet meer zonder :)


IJp:
En nog maar een keer de rode kleur in het gras stoorde mij teveel dus in deze versie minder rood. :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie