Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 124
1771
Materialen en Texturing / Re: UV-Unwrap: vervorming van logo
« Gepost op: 15 juni 2014, 13:00:11 pm »



1772
Materialen en Texturing / Re: UV-Unwrap: vervorming van logo
« Gepost op: 15 juni 2014, 12:45:09 pm »
Heb je de markseen ook geprobeerd?

1773
Hulp / Re: Oude toch prachtige tutorial, maar nu met 2.7, Python, etc.
« Gepost op: 14 juni 2014, 20:20:15 pm »
In het verleden heb ik me ooit verdiept in programmeren het verloor mijn interesse door de saaiheid ervan als ik heden ten dagen zie hoe visueel en programmeren tot elkaar is gekomen vind ik je stukjes mooi en lees ze terug zodra ik me hier in ga verdiepen, er is al zoveel visueel omgezet en dat leer ik eerst :)
Keep it up!

1774
Over Blender / Re: Blender 2.71 Release Candidate 1 is out
« Gepost op: 14 juni 2014, 20:08:25 pm »
Is dit een Beta versie?
Zoals ik gelezen heb wel, ik kan niet wachten  op de verbeteringen van de smoke machine :)

1775
Mededelingen / Re: JvL 702 !!!
« Gepost op: 14 juni 2014, 20:03:05 pm »
Praten als Brugmann.
Wanneer is je animatie af?
 ;D

1776
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 14 juni 2014, 19:58:11 pm »
Hallo, Cellfracture is grappig om te doen en mogelijkheden genoeg, die scheuren en je hele plan daarmee wacht ik af ziet er goed uit.

1777
Hardware / Re: showt geen images
« Gepost op: 14 juni 2014, 19:53:47 pm »
Raar dat het programma niet pakt, wat ik wel zie is dat je CPU in hoge temperatuur werkt.
Stof op je koelribben, misschien ook de oorzaak van het niet starten van Blender?

1778
Experimenten / Nattigheid!
« Gepost op: 14 juni 2014, 19:44:38 pm »


Vloeistoffen leuk om in te verdiepen helaas de rekenkracht van de huidige thuis computer laat te wensen over uren renderen voor een film is te gek :).


1779
Modelleren / Re: Objecten uitlijnen
« Gepost op: 10 juni 2014, 22:10:34 pm »
Ik snap niet goed wat je bedoeld , als je het object de 2 luidspeakers seperate kun je ze toch uitlijnen?
En je kunt de uitlijning in het toolmenu aan de rechterkant doen met cijfers.


1780
Hardware / Re: Render Farm
« Gepost op: 10 juni 2014, 20:07:59 pm »
Ik heb me ook aangemeld  eens kijken hoe het gaat:)
Het instaleren van Java is ook weer eens wat anders.

1781
Animaties / Re: Mijn 1e animatie(s)
« Gepost op: 09 juni 2014, 10:57:07 am »
Mooi licht om onderwater animaties te maken , na aanpassing van de kleur natuurlijk :)

1782
Onderhanden werk / Re: Animaties maken is fun!
« Gepost op: 04 juni 2014, 20:37:40 pm »
O ja natuurlijk, het karakter was het eerste model van mij toen ik met blender begon met een tutorial van een Blender .5 en ik wekte met een punt 6 versie als noob lol
Puur modeling een paar bones gemaakt een lamp een plane dat was de hele setup .
Vandaag met het kopiƫren van armatures bezig geweest, een leuke puzzel er is een hoop te leren met animaties.
Daarom is het handig om al het gemaakte te bewaren zodat je later met meer kennis er weer aan kunt werken tot je weer vast zit :).

1783
Over Blender / Re: Bool Tool 0.2 Released
« Gepost op: 04 juni 2014, 19:29:48 pm »
Een mooie tool weer wat om te leren ,niet te hard upgraden :)
Ik wacht op de releasse van 7.1 die bied veel met de smoke engine.

1784
Onderhanden werk / Re: Animaties maken is fun!
« Gepost op: 04 juni 2014, 19:20:02 pm »
Er zit genoeg edit werk in :) maar mag de pret niet drukken , animaties maken gaat vrij snel leuk om te doen

1785
Onderhanden werk / Animaties maken is fun!
« Gepost op: 04 juni 2014, 18:29:15 pm »

Pagina's: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 124