Dutch Blender Community
Creaties => Onderhanden werk => Topic gestart door: martin1006 op 21 april 2015, 11:26:37 am
-
Ik heb de laatste weken eerst maar eens behoorlijk wat videowerk verslonden om te vermijden dat ik vragen ga stellen waarvan ik de antwoorden al kan vinden.
Maar één ding kom ik eigenlijk niet echt uit.
Het belichten van donkere kleuren. Dit is vooral belangrijk voor mij omdat ik computerbats moet ontwerpen die vaak zwart van kleur zijn.
Echter, het materiaal is vaak glimmend en dat betekent dat je, ondanks dat het materiaal zwart is, er toch nog meer dan voldoende detail in kan zien.
Ik zou het zeer op prijs stellen wanneer ik suggesties kan krijgen. Ik los het bij voorkeur in eerste instantie op zonder textures.
(http://s14.postimg.org/nivtq6xj1/briefcase10.jpg) (http://postimg.org/image/nivtq6xj1/)
-
In de World settings sky texture of hdri image met veel licht?
-
Misschien is het ook een idee om lampen te gebruiken met verschillend gekleurd licht.
-
Of een vloer/sokkel waar je object op staat.
-
In de world ambient occlusion aan en wat spelen met de settings ook de settings van distance.
-
Eigenlijk begrijp ik het probleem niet goed denk ik. Ik vind de afbeelding best goed. Bedoel je dat je links onder in de hoek van de "koffer" wat meer tekening wilt hebben, of bedoel je iets heel anders?