Algemeen > Leuterhoek

Luca!

(1/3) > >>

Mark aka Dark:
Hallo allemaal,

Na lange tijd van afwezigheid (toch wel bijna een week  :lol: ), weer eens een berichtje van mijn kant.
Ik ben inmiddels weer vader geworden! en wel van Luca.
'T is een gezonde gozer, van dik acht pond en 54 cm. gelukkig niet de 9 a 9,5 pond die ze voorspeld hadden.
Bevalling was heftig. ze waren net begonnen met inleiden (kunstmatig op gang brengen van de bevalling, gebeurt in het ziekenhuis) toen bleek dat zijn navelstreng rond zijn keel zat.
20 seconden later was het een gekkenhuis en 11 minuten later was Luca geboren via de keizersnede. Dat was wel even heftig.
Nu zijn de zorgen nog niet helemaal voorbij, want ze kunnen zn testikels niet vinden. Maar goed, hij heeft nog 5 weken om die te laten zakken naar waar ze horen. :-)

Maar ik ga aftaaien. Ik zal de aankomende weken niet heel veel online zijn, maar ik zie gelukkig bijna alles voorbij komen op de telefoon (RSS).

Spreek jullie weer!

MAD

IJp:
Mark en familie Gefeliciteerd!!
Dat is inderdaad een heftige bevalling geweest maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen en die twee ... vallen ook nog wel op wel zijn plek ;)
Ik wens jullie gezin het allerbeste toe met de nieuwe aanwinst van Luca.
Let wel op neem ook wat Blender tijd want je krijgt het nog druk de eerste weken met het smeren van beschuit met muisjes ;)

JvL:
Van harte gefeliciteerd Mark en natuurlijk ook het beste voor mamma en de kleine (al hoewel 8 pond natuurlijk niet echt klein is  ;) ).
Geniet er van!

blenderbrammetje:
Van Harte gefeliciteerd en Gelukgewenst !

Altijd leuk , een nieuwe potentiele blenderaar.
Nee grapje, maar gefeliciteerd. Op zn gezondheid ! :lol:

Timmy:
Nen dikke proficiat vanuit de Mijlstraat in Duffel gewenst , dat alles naar wens mag verlopen en veel succes toegewenst !!!

Vriendelijke groeten Timmay !!!  :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie