Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - ReckLess

Pagina's: [1]
1
Materialen en Texturing / Hout texture
« Gepost op: 23 januari 2015, 10:49:13 am »
Ik ben op het moment bezig met Cycles en zijn note editor.
Ik heb een paar vragen:
Hoe kan ik mijn texture schalen t.o.v mijn object?
Hoe krijg ik een natuurlijk lichtbron zonder mijn object onder/over te belichten?
Als jullie tip hebben hoor ik het graag.





.blend file https://www.dropbox.com/s/nwz1u1qixvclop0/hout.blend?dl=0
 

2
Leuterhoek / Houdini 14 overview
« Gepost op: 20 januari 2015, 08:02:11 am »
Houdini 14 overview


http://vimeo.com/116557961

3
Leuterhoek / Blender leerervaring
« Gepost op: 06 januari 2015, 14:26:57 pm »

4
Belichting en Rendering / Solidworks bestanden importeren in blender.
« Gepost op: 25 november 2014, 10:49:47 am »
Introductie
Hallo allemaal, ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben Wouter, 19 jaar en studeer midden kader engineering (MTS).
Ben op het moment bezig om blender onder de knie te krijgen,  ik heb ook ervaring met Solidworks en Autocad.

Het probleem:
Ik wil mijn solidworks bestanden renderen in blender. Daarom exporteer ik mijn .SLDASM en .SLDPRT bestanden naar .STL een bestand.
Als ik het .STL bestand importeer in blender krijg ik één mesh. Ik wil in die mesh, verschillende faces verschillende kleuren geven.
Hoe kan ik dat doen?

Ik hoop dat jullie een antwoord hebben. :D

Met vriendelijke groet,

Wouter

Pagina's: [1]