Topic: Replacement modifier.  (gelezen 14769 keer)


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #30 Gepost op: 15 februari 2015, 01:27:54 am »
Lichttest?

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #31 Gepost op: 15 februari 2015, 11:20:37 am »
Ik denk dat er een TL lamp stuk is :D ;)

Maar zo te zien gaat het zeker wat moois worden.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 15 februari 2015, 12:08:12 pm »
Hi, Ja tijdens het renderen kun je bepaalde instellingen bij regelen.
Een beetje aan het testen met het licht met the worldsettings environment dat gaf het effect
 ,410 frames de tijd om het uit te proberen,scheelt 410 keer op f12 drukken :)
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2015, 12:11:22 pm door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 25 februari 2015, 18:40:27 pm »
Hi allemaal , weer een beetje verder en tevens een probleem, De camera heeft een soort ruis weet iemand hoe je dit kunt oplossen het lijkt wel een soort filter.
De muziek lol wat is muziek ,het geluid heb ik effe snel in fruity loops gemaakt.
De camera look kan men maken door een object aan de camera te plakken door middel van ctrl p ,zodat de look mee loopt met de camera.
https://www.youtube.com/watch?v=PQdTDmJEWsw&feature=youtu.be

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #34 Gepost op: 25 februari 2015, 19:10:19 pm »
Knap gedaan zelf die muziek maken het klinkt goed bij het filmpje.

Noise (ruis) hier heb je wat info over How To Reduce Noise.

http://blender.stackexchange.com/questions/18304/how-to-reduce-noise-in-cycles-render

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 25 februari 2015, 19:19:16 pm »
Hi Ijp het is geen cycles , met het vorige filmpje zag ik het al misschien zijn de licht instellingen te laag ik denk dat de camera een minimaal limiet heeft, ik weet er ook geen bal van:) De ruis verplaatst zich met de camera het is niet de omgeving, het is me nog nooit eerder opgevallen of heeft 2.7 of hoger een probleem?
De render opzicht voor 1.000 frames duurde slechts 2 uur en de muziek 10 minuten ;)
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2015, 19:22:00 pm door Ruud »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #36 Gepost op: 25 februari 2015, 22:08:59 pm »
De camera look die je aan de camera hebt geplakt haal die eens weg en kijk eens dat het dan nog is.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #37 Gepost op: 25 februari 2015, 22:17:37 pm »
Wat ijp zegt! Is die cameralook een plane met een image texture met transparantie? Dan is dat waarschijnlijk het probleem.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 25 februari 2015, 22:42:10 pm »
Er is geen plane dit zijn losse hoeken met joint en de camera als child van het object, ja andersom maar ik weet het :) aan elkaar gelijmt.
In de instellingen kan ik het niet vinden , ik ga morgen testen met meer lampen en de world settings uit, en proberen het zelfde licht effect te verkrijgen.
Als het er dan nog in zit dan is het wat anders:)
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2015, 22:47:40 pm door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 26 februari 2015, 16:27:26 pm »
Vandaag bezig geweest met het licht het was het licht van de worldsettings denk ik wat de noise veroorzaakte , wat voor zover is gebouwd cubes and planes nummer 1 t/m 1000 gejoint en benoemd om het filemenu overzichtelijker te maken en wat composities geprobeerd, en een maan gemaakt.




« Laatst bewerkt op: 26 februari 2015, 18:26:43 pm door Ruud »