Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 136
61
Over Blender / Re: MB-LAB- Human Generator For Blender
« Gepost op: 16 augustus 2020, 10:04:56 am »
Heel handig zo'n tool. Adobe heeft tegenwoordig ook zo'n tool, fuse heet dat geloof ik. Ik werk het leifste met make human, maar misschien omdat ik daar het meest bekend mee ben.

62
Leuterhoek / Re: Dove of slechthorende mensen die Blender gebruiken
« Gepost op: 09 augustus 2020, 12:45:48 pm »
Ik ben benieuwd Anouk, maar ik heb niet het idee er weinig zijn, maar als je het niet vraagt dan weet je het niet.

63
Onderhanden werk / Re: Ook een auto
« Gepost op: 08 augustus 2020, 19:14:43 pm »
Frustrerend. Gaat het net lekker met een versie en moet je weer van alles leren. Het lijkt wel of je een structuur hebt toegepast.

64
Onderhanden werk / Re: Ook een auto
« Gepost op: 07 augustus 2020, 18:23:59 pm »
Ziet er goed uit. Ik zou eigenlijk ook meer moeten oefenen met hard surface meshes. Het is best lastig, dus oefening is gewenst, maar het gaat jou goed af.

65
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 02 augustus 2020, 10:40:34 am »
Ik kan niet wachten.

66
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 01 augustus 2020, 10:12:53 am »
Kon niet wachten en heb gisterenavond nog even gekeken. Hel goed, vooral heb ik veel aan de topologie van de schouders. Het is erg ingewikkeld, maar op deze manier uitgelegd lijkt het simpel. Jammer dat bij de video over gewrichten er niet bij aangegeven wordt hoe de weights moeten zijn

67
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 31 juli 2020, 20:08:50 pm »
Bedankt voor de post. Dit weekend ga ik ze rustig bekijken, ik ben benieuwd.

68
Onderhanden werk / Re: Ook een auto
« Gepost op: 28 juli 2020, 22:20:44 pm »
Fijn dat je zo'n goede werktekening erbij hebt, op deze manier heb je meer houvast. Het begin ziet er lekker strak uit.

69
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 28 juli 2020, 18:03:31 pm »
Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe characters. Heb je een tutorial gevonden over de pixar methide? Ik ben wel nieuwsgierig.

70
Onderhanden werk / Re: Automobiel
« Gepost op: 22 juli 2020, 14:16:10 pm »
Auto's maken inBlender valt niet mee, maar het ziet er goed uit, mijn compliment.

IJp, je bent een broekeman begrijp ik. In '69 was ik 13. Mijn pensioen komt in zicht en kan ik helemaal los op Blender.

71
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 14 juli 2020, 16:45:13 pm »
Fijn dat je inieder geval verder kunt. Hopelijk zien we hier gauw het resultaat.

72
Onderhanden werk / Re: Automobiel
« Gepost op: 11 juli 2020, 18:41:01 pm »
Nooit gedacht toen je in dat autootje zat dat de wereld er ooit zo uit zou komen zien zoals het nu is.

73
Over Blender / Re: Blender 2.83 LTS
« Gepost op: 11 juli 2020, 18:38:11 pm »
Hou ons op de hoogte als je er mee bezig bent. Dat zal ik ook proberen, maar het duurt vrees ik wel even.

74
Onderhanden werk / Re: JeromeTheExosome
« Gepost op: 10 juli 2020, 10:46:41 am »
Ik zal regelmatig voor je duimen.

75
Blender Interface / Re: Rigify IK locked upper_arm_ik
« Gepost op: 10 juli 2020, 10:45:45 am »
Ik ben inderdaad handmatig aan de slag gegaan. Dit omdat de knop "switch IK > FK" niet goed werkt. De stand van de arm werd anders dan bij FK. Dat maat dat het switchen van Fk naar IK en andersom niet vlot werkt.

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 136