Dutch Blender Community

Creaties => Onderhanden werk => Topic gestart door: Xan op 24 januari 2024, 10:04:24 am

Titel: Diesel
Bericht door: Xan op 24 januari 2024, 10:04:24 am

(https://i.postimg.cc/m1T38nq9/Xan-concept-diesel.png) (https://postimg.cc/m1T38nq9)

Dit dacht ik bij een diesel lock, een beetje retrofuturisme.
Hij staat in de stijgers. Schaduw, kleur, licht moeten nog en wat kleine prullaria.
Titel: Re: Diesel
Bericht door: roobol op 25 januari 2024, 07:19:59 am
Dat is al een hele goede start, ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Titel: Re: Diesel
Bericht door: Xan op 26 januari 2024, 08:38:56 am
Ik ook

Merk net dat er weer nodes verdwenen zijn, Knippen plakken is geen optie
Dat wordt weer puzzelen
Titel: Re: Diesel
Bericht door: roobol op 26 januari 2024, 11:01:04 am
Materialen die niet aan objecten zijn toegekend worden niet mee opgeslagen, tenzij je ze een "fake user" geeft door op dat schildje te klikken.


(https://i.postimg.cc/qhrqqsKH/plaatje.jpg) (https://postimg.cc/qhrqqsKH)
Titel: Re: Diesel
Bericht door: IJp op 26 januari 2024, 11:05:56 am
Knap stukje Blender werk, ik ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat
Titel: Re: Diesel
Bericht door: Xan op 26 januari 2024, 20:06:44 pm
@roobol
die kende ik al net als de ctrl j.
Ik miste de Musgrave om zandsteen te maken.
Die zit vanaf 4.1 in de noise.
En, die displacement is leuk speelgoed.

@IJp
Ben nog aan het sleutelen, het beeld stoort me.