Topic: Hallo!  (gelezen 2014 keer)


Offline MHOH

  • Member
  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 juni 2021, 19:27:48 pm »
Hallo!

Even voorstellen, ik ben Mirjam en nu een paar maanden met Blender begonnen. Ik ben professioneel fotografe en heb wel wat kennis van 3D. Ik kom een heel eind met alle tutorials die te vinden zijn op het internet.  :) Maar ik loop toch ook echt tegen ( voor mij ) onbegrijpelijke zaken aan waar ik niet uitkom. Uren toch de oplossing proberen te vinden is erg frustrerend.  ;)
Zou super zijn om hier met wat mensen te kunnen sparren en wellicht vinden mensen het leuk mij ook wat te helpen met wat uitleg in Blender.

Groetjes
Mirjam


Offline roobol

  • Member
  • *
  • Berichten: 191
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2021, 08:12:43 am »
Hallo Mirjam,

Welkom bij de club.  Ik werk zelf nu een klein jaar met Blender, na bijna 20 jaar met Cinema4D en ik kan me je frustraties voorstellen: veel dingen werken heel anders en dat is best wel wennen :-)

Over eventuele vragen wil ik best helpen meedenken.

Groetjes,  Kees

http://www.roobol.be
met vriendelijke groet,  kees.    https://www.pinterest.com/keesroobol/_saved/

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #2 Gepost op: 16 juni 2021, 10:10:50 am »
Welkom op het NL Blender forum, best handig. 
Dus heb je vragen dan kun je hier terecht er is altijd wel iemand die je kan helpen, hopelijk zijn er Blender fanaten die met dit warme weer binnen blijven ;)
Succes met Blender.


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 juli 2021, 17:37:18 pm »
Welkom Mirjam.

Hoe meer zielen hoe meer Blender vreugd.

Ik ben nieuwsgierig naar je Blender werk. Schroom niet er wat van te posten.

Tot ziens.

Offline PKHG

  • Member
  • *
  • Berichten: 718
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 25 juli 2021, 08:03:57 am »
Hi Mirjam,
Jaren geleden was ik Blender heel veel bezig. Ben net min of meer weer begonnen. Ik gebruik nu versie 2.93 (wil eigenlijk 2D animaties snappen), maar helaas zijn de tutorials vrijwel alle op youtube en niet ze gaan meestal te snel (voor mij).
Bij voorbeeld, een 'circel' die je ook kunt vervormen is mij inmiddels min of meer gelukt, maar zijn 'inhoud' kleuren ????

Voor gewone vragen ben ik ook aan te spreken ... Dan moet je wel je gebruikte versie van Blender uitleggen. En misschien een 'screenshot' toevoegen?
(de vraag is of dat bij jou überhaupt kan, de admin is er namelijk helaas niet meer  en dat je hier kont komen is al een raadsel .

In elk geval zijn er toch nog een (klein) aantal leden die graag problemen oplossen  helpen ...
Doei
       Peter

Offline eddybeerke

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 26 juli 2021, 00:07:28 am »
Hey Mirjam, ook welkom van mij.
Mocht je vragen hebben over een specifiek ding in Blender en kom je er niet uit, dan help ik ook graag.
Ik leer graag van anderen en probeer het dan ook weer door te geven... Dus vraag maar raak.