Algemeen > Leuterhoek

Unity game

<< < (2/4) > >>

Mark aka Dark:
UPDATE:

Er is een nieuwe versie! Heb de pagina iets aangepast en bevat nu meer informatie. Wat er aangepast is staat voortaan daar!

sorry ijp: nog geen geschiet, maar daar ga ik nu aan beginnen. Zelf schieten is er echter niet bij. Maar ik zal zorgen dat er iets neergeknald wordt! :-)

MAD

JvL:

--- Citaat van: Mark aka Dark op 12 maart  2014, 09:14:27 am ---
Het model heb ik ook wel om een reden gejat. Al naar de titel van het spel gekeken?  ::)


--- Einde van citaat ---

Ah oke, ik ben zelf niet zo van de games dus die titel zegt mij niet zo veel.  ;)

De assetstore geeft bij mij ook altijd een foutmelding maar als ik die cancel kan ik uiteindelijk toch dingen downloaden.
Als je iets ziet wat je nodig hebt laat het dan maar even weten!

Mark aka Dark:
UPDATE!

Jahoe, ik ben blij dat het gelukt is, want ik had weer veel te veel noten op de zang! Maar uiteindelijk is het precies zo geworden als ik wilde.
De tower volgt nu vijanden die binnen range zijn en zich binnen een bepaalde hoek voor de tower bevinden. zodra de toren aangericht is begint ie te knallen. Je kunt de vijand (nu nog een kubus) besturen met de pijltjes toetsen (of WASD).

ijp: er wordt geschoten! haha.
Voor de zekerheid hier nog even de link naar de site!
Tower Annihilation

Feedback hoor ik graag!

MAD

IJp:
Ja Ja dat is al een stuk beter maar het is toch we de bedoeling dat ik die toren straks weg kan knallen 8)
Even nog een aandachtpuntje je ziet de plane van het eiland onderwater dat is niet zo erg maar ik zou daar wat contouren in aan brengen zodat het geen vierkant meer is.
Mooi dat je dat allemaal met Blender kan maken ik vind het een hele kunst dat je dit al voor elkaar krijgt.  ;)

Mark aka Dark:

--- Citaat van: ijp op 16 maart  2014, 19:06:45 pm ---Ja Ja dat is al een stuk beter maar het is toch we de bedoeling dat ik die toren straks weg kan knallen 8)
Even nog een aandachtpuntje je ziet de plane van het eiland onderwater dat is niet zo erg maar ik zou daar wat contouren in aan brengen zodat het geen vierkant meer is.
Mooi dat je dat allemaal met Blender kan maken ik vind het een hele kunst dat je dit al voor elkaar krijgt.  ;)

--- Einde van citaat ---

alleen de tower is met blender geimporteerd, de rest is unity game engine. is dat ook kunst?

MAD

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie