Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - WesleyObrie

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
46
Eindresultaten / Geen "image as plane" maar gewoon 3d!!
« Gepost op: 29 mei 2017, 02:17:29 am »
Hallo!!!

Ik ben weken bezig geweest om een nieuw auto model te maken, een Ferrari F12...
Met bouwtekeningen, veel koffie, gevloek en een paar pc crashes is het me aardig gelukt. (denk ik).
Maar daar gaat het niet om.., ik wilde ipv een standaard achtergrondje iets speciaals doen...
Iets wat ook "echt" lijkt, ipv een foto of iets dergelijks als achtergrondje.
Nu had ik net een paar dagen eerder een texturepack gedownload met gebouwen enzo, dus ik denk,
we fiksen ff een straatje en dat is dat... Niet dus!! Ben er wel een paar dagen mee bezig geweest, en
ben nog niet helemaal tevreden, maar ja, goed is goed zullen we maar zeggen...
Ik heb in ieder geval een timelapse gemaakt van het werk dat ik er in heb gestoken.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en anders heb je 5 minuten van je leven weggegooid  :P

https://www.youtube.com/watch?v=YbBTviI_bDo

Ps; Ik gebruik/heb geen techniek.., ik pruts gewoon!!  ;) :P

47
Eindresultaten / Lego architecture modellen.
« Gepost op: 04 mei 2017, 06:33:43 am »
Hallo mensen!!

Hier een paar modellen gemaakt in Lego stijl.
Heb ze gemaakt volgens de bouwinstructie boekjes, nou ja, zoveel mogelijk dan toch ;)
Was best lastig maar als je eenmaal een paar blokjes hebt...
Nou ja, enjoy!!!

PS: Ik heb ze op Blendswap geplaatst, mocht je interesse hebben!!







48
Onderhanden werk / Robocraft (game) model krijgt vorm...
« Gepost op: 28 april 2017, 08:54:22 am »
Hallo mensen!!

Hier even een snelle kijk in de ontwikkeling van mijn model uit de game Robocraft.
Ik kan alleen losse delen uit de game halen, dus de rest is handwerk :(
Voor wie de game kent, ziet dat er nog wel het een en ander moet gebeuren,
wapens ben ik nog niet aan toe gekomen en moet ook nog het een en ander texturen...



49
Weer een stapje dichterbij  ;)
Nu nog de kleuren laten veranderen... Iemand suggesties?




50
Hallo!!

Hier even een snelle kijk in mijn nieuwe projectje...
Met het idee in m'n achterhoofd om me alvast te oriënteren voor FaceRig, ben
ik begonnen aan een beestje.
Van het een komt het ander en vervolgens dwaal ik weer heel ergens anders rond...  :o
Zo kwam ik ook deze keer uit op modifiers.., ik hou van modifiers...  ;)
Haha, maar nu dus druk bezig om nog wat gaatjes te vullen en dan maar eens gaan
nadenken over hoe ik net als een echte kameleon, de kleuren zou kunnen laten veranderen...
Ik hoor graag wat jullie van m'n knutselwerkje vinden en wat er nog verbeterd/veranderd zou
kunnen worden!!

Alvast een fijn weekend!!
Mvg Wesley



51
Volgens mij vind iedereen het wel interessant.....  ;)
Ik was ook meteen verkocht!!
Ga me ook eens goed inlezen in de documentatie die jullie aanleveren, goed bezig!!
Ik wens jullie alvast een goed weekend en ik ga ook verder op onderzoek uit!!
De groeten!!!

52
Hallo!!

Even aan het spelen met Facerig, echt een leuk programma!!
Blijkbaar kun je dus ook je characters gemaakt in Blender invoegen..,
weet nog niet helemaal hoe maar komt wel goed!!!

Hier een kleine test van me: https://youtu.be/QpSbHgOL20U

Als je interesse hebt, hier de link van de software: https://www.humblebundle.com/streaming-software-bundle

Ik heb er omgerekend €5,73 voor betaald.
Je krijgt dan het standaard programma en een upgrade voor de pro versie!!
En er zijn, naast de toch al vele characters, nog extra te downloaden.
Sommige zijn gratis, andere kosten een beetje.

Ik denk ik deel het ff, have fun!!
Mvg Wesley


53
Leuterhoek / Re: [Animeren] Ik heb een "Gratis Renderfarm" aangelegd !
« Gepost op: 27 maart 2017, 20:12:37 pm »
Als ik me niet vergis is dit toch sharedcommunity based?!
Dus jij meldt je aan met je pc zodat iedereen die van jou ook mag gebruiken terwijl jij
die van hun gebruikt...? Dus onderling verdelen/bundelen van de verwerkingscapaciteit binnen
dat netwerk!?
Ben heel benieuwd naar je bevindingen!! Laat het ons weten, mss kunnen we er iets mee!?

54
Materialen en Texturing / Re: Wie kan mij helpen?
« Gepost op: 17 maart 2017, 16:50:50 pm »
Mensen allemaal bedankt voor het mee denken!!!

Het is gelukt!!!!!  :) :) 8) :o ;D
Weer veel bijgeleerd met alles te bekijken...
En het was idd de position die ik moest hebben, maar dan van de geometry!?
Ik heb de foto bijgevoegd, mocht iemand ooit zoiets willen doen...
Nogmaals bedankt!!!



55
Materialen en Texturing / Re: Wie kan mij helpen?
« Gepost op: 15 maart 2017, 16:07:37 pm »
Bedankt mensen!!

Ik ga vanavond eens alles doornemen, kijken of er iets bij zit wat helpt!!


56
Materialen en Texturing / Wie kan mij helpen?
« Gepost op: 15 maart 2017, 02:32:44 am »
Hallo mensen!!

Ik ben eigenlijk iemand die weinig hulp vraagt en liever zelf dingen ontdekt, maar
ik ben nu al een aantal dagen serieus aan het zoeken op alle mediums maar kom er niet uit...
Ik ben dus bezig met die wave modifier op een fcurve (zie post), en nu zou ik graag hebben dat de
kleur van de wave zelf verandert naarmate die beweegt over de oppervlakte...
Het liefst alleen de bovenkant!? Ik zal zo even een foto bijvoegen van wat ik bedoel!!
Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom niet in de buurt..,
-- object node met location op de z-as, zoals hier:https://www.youtube.com/watch?v=rmUfNw6luWI.
-- dynamic paint opstelling, zodat de waves dus gekleurd zouden worden.

Ik krijg het niet aan de praat.., en ik vind er heel weinig informatie over.
Youtube afgezocht, allerlei forums, zelfs op de irc van blenderchat kon niemand mij helpen...
Heeft iemand een idee???
Alvast bedankt!!


Dus ik zou willen dat de golven boven de rode lijn een andere kleur hebben/krijgen terwijl ze dus bewegen over de mesh..


57
Experimenten / Re: Spelen met f-curves!! En een renderfarm...
« Gepost op: 13 maart 2017, 18:37:23 pm »
Het is wat Zaph zegt, een maandelijks abo kost €50,- maar dan gaat het inderdaad traag...
Als het je snel en "per stuk" doet, moet je dik betalen!!
De kleine animatie die ik proef heb gedaan was maar 350 fames, en op lage rendersamples ook nog (50 ofzo)...
Die €25,- was dus zo op en duurde best lang.., ongeveer 25min voor er servers waren gevonden en dan nog
kwartiertje renderen. Dat had die pc van mij ook ongeveer nodig gehad.
Goed dat ze je laten kennismaken met een proefbudget, weet je gelijk waar je staat!!  ;)

58
Experimenten / Spelen met f-curves!! En een renderfarm...
« Gepost op: 13 maart 2017, 01:31:05 am »
Hallo luitjes!!!

Ben weer lekker bezig geweest met, jawel, f-curves!!
Alweer?? Ja inderdaad...
En natuurlijk modifiers!! Want die 2 gaan gewoon lekker samen  ;)
Ik kwam deze tutorial tegen: https://www.youtube.com/watch?v=pE64Xts3x7I
En ik was lekker een muziekje aan het luisteren toen ik me bedacht.., het zou wel vet zijn als
we dat kunnen combineren!! Gelijk ff de modifiers verder verkennen, zoals de wave modifier.
Kun je leuke dingen mee!!   8)
Heb zomaar ff een stukkie opgenomen toen ik zat te prutsen...
Het eindresultaat renderen ga ik voorlopig niet doen, zat ff te rekenen en kom dan op 6 dagen uit  :(
Mss toch maar eens een renderfarm proberen..!?
Als iemand het wil weten, voor €50,- p/mnd kun je bij Renderstreet onbeperkt renderen!!
Heb me ingeschreven en kreeg €25,- tegoed, dus gelijk geprobeerd met een kleine animatie...
Ben niet helemaal tevreden, de belichting klopt niet in vergelijking bij m'n eigen pc...
Te donker toen ik 'm terug kreeg  :( En gelijk door m'n tegoed heen, hahaha!!!
Het komt er op neer dat als ik deze daar laat renderen dat het me €250,- gaat kosten.., ik dacht het dus niet!!
In ieder geval, hier de link naar m'n prutsfilmpje: https://www.youtube.com/watch?v=h1v7HcVRQzY

En hier een renderframe op 1000samples:



59
Leuterhoek / Re: Intro DBC gemaakt met Element 3d voor After Effects.
« Gepost op: 30 januari 2017, 23:40:49 pm »
Is dit helemaal met de plugin gemaakt? Dus Blender is hier niet aan te pas gekomen?
Ik heb het achteraf nu nog even niet nodig, maar in de toekomst vast wel. Weet je een eenvoudige manier om de camera incl. beweging en visa-versa over te nemen in AE?  Enige tijd geleden heb ik er naar gezocht maar niets eenvoudigs gevonden.
AE is wel bezig met integratie Cinema 4d.

Dit is idd zonder blender gemaakt!! Dus het standaard After Effects, en dan het volume en belichting met de plugin verder uitgewerkt..
En met de camera is voor mij soms ook nog zoeken, gebruik het ook nog niet zo heel lang... Ik kan je daar nu nog niet
mee helpen, helaas.. :(


60
Experimenten / Re: Fun met Fluid sim!!
« Gepost op: 30 januari 2017, 23:31:47 pm »
Bedankt voor de file Wesley maar ik zie de surfer niet alleen maar een blauwe Fluid domain.
Voor wie dit nog niet weet is dit de oplossing om alleen de blauwe Fluid domain doorzichtig te maken.



Zou het kunnen dat je het eerst nog ff moet baken?

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8