Dutch Blender Community

Algemeen => Community suggesties => Topic gestart door: PKHG op 26 juni 2012, 18:10:05 pm

Titel: Blender zelf compileren
Bericht door: PKHG op 26 juni 2012, 18:10:05 pm
Hi,
Ik compileer bijna dagelijks Blender nieuw...

Ik gebruik mingw32-make (MingW dus nodig!) and cmake met ook een cmake-gui  :)

Dus er zou iets kunnen komen voor wie dat ook zou willen .
Er zijn namelijk flink wat tips, trucs nodig en zelf heb ik er ook nog altijd een nodig ...
Titel: Re: blender zelf compileren
Bericht door: Mark aka Dark op 26 juni 2012, 18:36:00 pm
Citaat van: "PKHG"
Dus er zou iets kunnen komen voor wie dat ook zou willen .
Er zijn namelijk flink wat tips, trucs nodig en zelf heb ik er ook nog altijd een nodig ...

Wat wil je nu precies duidelijk maken?
Waarom opnieuw compileren?
Wat moet waarvoor komen?
En wat heb je zelf nog altijd nodig?

sorry, maar ik snap het niet... :oops:
Titel: Re: blender zelf compileren
Bericht door: Jogai op 26 juni 2012, 20:06:23 pm
Citaat van: "PKHG"
Hi,
Ik compileer bijna dagelijks Blender nieuw...

Ik gebruik mingw32-make (MingW dus nodig!) and cmake met ook een cmake-gui  :)

Dus er zou iets kunnen komen voor wie dat ook zou willen .
Er zijn namelijk flink wat tips, trucs nodig en zelf heb ik er ook nog altijd een nodig ...

Blender compileren is niet makkelijk. Als jij daar een handleiding voor hebt is die uiteraard welkom!
Ik werk met Kubuntu en daar kan je een ppa toevoegen met een dagelijkse build uit svn: https://launchpad.net/~cheleb/+archive/blender-svn (https://launchpad.net/~cheleb/+archive/blender-svn)
Titel: Re: blender zelf compileren
Bericht door: Jogai op 10 december 2012, 13:48:30 pm
Hier is dagelijks de laatste versie op te halen: http://builder.blender.org/download/ (http://builder.blender.org/download/)
 Dan hoef je het zelf niet te doen.