Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 132 133 [134] 135 136
1996
Leuterhoek / Re: Blender Bijeenkomst
« Gepost op: 13 oktober 2014, 14:47:07 pm »
Vind ik ook IJp ik had het erg leuk gevonden je te ontmoeten. Ik zie bij de inschrijvingen alleen JvL staan als lid van de DBC die ik ken. Komen er niet meer? Het is leuk elkaar te zien en spreken.

1997
Leuterhoek / Re: Nieuw Project
« Gepost op: 09 oktober 2014, 11:12:10 am »
Oeps. 

In ieder geval goed bezig.

1998
Leuterhoek / Re: Nieuw Project
« Gepost op: 08 oktober 2014, 17:43:20 pm »
Als je nog testers nodig heb, ik hou me aanbevolen.

Ik snap dat als je in de Blender community zit je een game met Blender maakt, maar waarom niet met Unity? Heeft Blender iets dat Unity niet heeft?
Is het de prijs, de mogelijkheden of iets anders?

1999
Leuterhoek / Re: Blender Bijeenkomst
« Gepost op: 08 oktober 2014, 17:25:07 pm »
Lijkt me top. Weet alleen niet of ik kan. Misschien kan ik wat regelen. Ik kom uit Rijnsburg, dus kom helaas niet langs Waalwijk.

2000
Onderhanden werk / Re: Oud Stadje
« Gepost op: 07 oktober 2014, 16:42:39 pm »
Prachtig. Ik kan niet anders zeggen.

2001
Onderhanden werk / Re: Oud Stadje
« Gepost op: 25 september 2014, 11:24:16 am »
Is dit fantasie of bouw je een deel van een oude stad op? Als dit laatste waar is, welke stad is het dan?
Wat gebruik je als voorbeeld ? Een schilderij? Welke?

Gewoon nieuwsgierig. ;)

2002
Leuterhoek / Re: Grapje.
« Gepost op: 18 september 2014, 08:35:14 am »
Als er ooit een BBQ komt van de Dutch Blender Community dan denk ik niet dat ik verhinderd ben.

2003
Onderhanden werk / Re: Oud Stadje
« Gepost op: 15 september 2014, 13:24:16 pm »
"Vooral doorgaan," zeiden ze bij de Playbackshow vroeger altijd. Leuk om de ontwikkelingen te volgen.

2004
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 15 september 2014, 13:19:54 pm »
Ik word gewoon warm als ik naar deze prachtige plaatjes kijk.

2005
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 12 september 2014, 16:25:43 pm »
Ziet er weer top uit. Het enige wat ik er op aan te merken heb is dat de dennebomen er wat gelijkvormig uitzien. In een park kun je dat verwachten, maar in de natuur lijkt mij dat er meer verschil zou kunnen zijn, bv in grootte of kleurtint. Hopelijk vind je me geen zeur, het is toch al zo'n megaproject. Maar hoe ver moet je gaan in details, vroeg PD zich al af. Ik weet het niet. Als je het zo laat valt het niemand echt op.

2006
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 11 september 2014, 12:17:50 pm »
Een weg en zelfs zo laat op de avond is het zonnetje weer gaan schijnen in het rustieke dorpje.

2007
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 10 september 2014, 08:58:17 am »
Ik wil wel een vakantie boeken in een van die huisjes. Kan dat? Het ziet er zo sprookjesachtig idyllisch uit.

Leuk die afbeelding van de totaalopzet. Daar steek ik weer wat van op.

Het is wel een groot verschil met mist. Het scheelt zeker 10 graden gevoelstemperatuur. Ik weet niet welke sfeer nodig is in het verhaal, maar ik zou de zon er nog wel graag een beetje doorheen zien.

2008
Onderhanden werk / Re: Monster Project
« Gepost op: 09 september 2014, 11:01:41 am »
Late reactie, maar ik moet het werken op een forum nog een beetje leren. Prachtig die schilderijen. Ik heb het monster ook in metaal zien langskomen. Mijn broer maakte ook modelhuisjes. Fantastisch.Blender is voor mij een goed alternatief, want waar laat je op een gegeven moment al die reƫle 3D objecten. Blij dat ik naar je site gevraagd heb.

2009
Game Engine: vragen en discussies / Re: WebGL
« Gepost op: 08 september 2014, 13:21:43 pm »
Inmiddels weer eens gegoogeld en volgens mij staat hier het antwoord. Ik liep dus al weer wat maandjes achter met mijn kennis.
http://blog.ludei.com/webgl-ios-8-safari-webview/
http://www.html5gamedevs.com/topic/6926-webgl-support-confirmed-in-ios-8-safari-and-webview/
Het wordt dus ook in de toekomst ondersteund.
Volgens mij is dit wel een "JOEPIE!" waard. ;-)

2010
Leuterhoek / Re: 3D scanning app.
« Gepost op: 06 september 2014, 08:01:33 am »
Je kunt er ook ruimtes mee in beeld brengen heb ik begrepen. Het is zeker iets om goed in de gaten te houden. Over 5 jaar is het volgens mij niet meer weg te denken uit de samenleving.

Pagina's: 1 ... 132 133 [134] 135 136