Creaties > Onderhanden werk

Kerkgebouw HHG Terschuur

(1/5) > >>

Mark aka Dark:
Ik ben vandaag begonnen met het nieuw te bouwen kerkgebouw in Terschuur. Heb de tekeningen hiervan weten te bemachtigen en hoop er mooie dingen mee te doen. Ik ga deze in 3D showen zodat de kerkleden zich een beeld kunnen vormen over hoe de kerk eruit komt te zien. Ik ga de 3D tekening ook gebruiken om uiteindelijk houtmodellen van de kerk te maken, of deze door een 3D printer te laten printen. Ben vooralsnog bezig met de muren dmv een plattegrond als achtergrond, over te trekken. Ik hoop vanavond en anders morgen de eerste screenshots te plaatsen.

MAD

Mark aka Dark:
Na een paar uur klooien en bijna overnieuw kunnen beginnen hier mijn resultaten tot nu toe!



Mark aka Dark:
De muren van de begane grond staan er. Leg ik em net over de tekening heen van de eerste verdieping. Steekt de toren (helemaal vooraan) ineens 25 cm uit naar voren. Leuk vraag je voor de architect denk ik. ben benieuwd wat daar de verklaring van is.

Mark aka Dark:
De muren zijn af, nu de deuren, ramen en andere gaten gaan maken. Ow ja, de muren op de eerste verdieping achterin moeten nog.

Mark aka Dark:
Van't weekend weer bezig geweest: duren en ramen en andere uitsparingen toegevoegd. Bij de boolean difference crashed blender telkens. Dubbele vertices zitten er niet meer in, maar misschien komt het doordat sommige vlakken elkaar snijden?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie