Creaties > Experimenten

Het maken van een insect.

(1/5) > >>

Ruud:


Ik probeer het te gebruiken voor onderzoek naar het particelsysteem een boeiend onderwerp zoals ik de laatste dagen bekeek, het einddoel is het maken van een sandman met particels.https://www.youtube.com/watch?v=rXOa5bWFRKw

Ruud:
Het bouwen van een insect gaat vrij vlot voor een leuk resultaat,

Als het model klaar is ga ik het riggen en maak een korte animatie van die ik gebruik in het particel system.
Voor het model heb ik 3 spheres gebruikt en met propotional editing gewerkt schalen grab etc , vervolgens een ring gekopieerd en daar de poten van gemaakt. alles is dus standaard zonder subdivide of loopcuts.
deze manier bouwt zeer vlot heb ik gemerkt er zijn zoveel methodes om te bouwen :)
O de voorbeelden die ik gebruik en een beetje fantasie ,





JvL:
Ziet er goed uit. Dat belooft spektakel!  ;) Je gaat ze zeker met elkaar laten vechten?

Mark aka Dark:
Als ie er mieren van maakt (gewoon de vleugels weglaten) kan ie er dit mee maken!

https://www.youtube.com/watch?v=uIiMhSvtrGc&feature=kp

MAD

Ruud:
Lol de mogelijkheden zijn eindeloos wat je met een insect kunt doen, een insect heeft een ander bonesysteem en kan sneller bewegen op een natuurlijke manier ik wil kijken wat die particels kunnen en in huis hebben kwa snelheid van volgen en mee lopen zodat het sandman effect in bereik komt::)
Het hoe en wat weet ik ook niet precies als noob, na wat testen ben ik er achter dat mijn pc het aan kan het renderen gaat vrij snel de chrash des te erger al 2 x een blue screen erbij niet gezond :) was met mijn muis die is gesubdivide
, met fluid geen last vancrashen wel van het trage renderen.
Ik denk dat dit onderwerp beter aansluit bij mijn hardware.
En weer is wat anders in blender er is zo veel.
En dat vechten ben ik nog niet aan toe lol man hoe verder je komt hoe meer profesionele info je krijgt en die standaard is hoog en zie je  niet veel op you tube  die laat me duizelen maar ik zal het leren lol.
Ik kijk tegenwoordig ook maya en 3dmax tutorials zo kom je meer profesionals tegen en blender werkt hetzelfde dus mooi die info :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie