Topic: tweakers  (gelezen 4613 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 januari 2015, 23:08:05 pm »
mannen...www.tweakers.net, in mijn ogen de meest betrouwbare (voordat het door VU werd overgenomen) site wat betreft alles wat met hardware, software, ict, gadgets e.d. heeft aandacht besteed aan de release 2.73 van blender.....als jullie daar gaan reageren wordt blender alleen maar groter...ik opereer daar onder de naam prutsertje...(zou ik hier ook moeten doen...)...maar alles om blender groter te maken.... 8)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 08 januari 2015, 14:43:10 pm »
Rozz ik had geen zin om daar ook weer een account aan te maken ::)
Maar goed gedaan Rozz de meeste mensen weten niet dat er een Dutch Blender Community is en dat is jammer.
Dus Rozz maak ze dat daar maar eens goed duidelijk dat er Nederlandse hulp is ;)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 januari 2015, 20:14:54 pm »
Zou iemand Ton Roosendaal niet kunnen bragen of hij lid wil worden.
Hij heet het mee opgezet , maar is ook een expert op allerlei onderdelen van 3d animatie....
Dat zou wel handig zijn voor als er een technische vraag is die niet beantwoord kan worden door de leden op het forum. ::)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 januari 2015, 23:23:22 pm »
Ik zou wel Oliver villar kunnen vragen....heb mailcontact met hem gehad na het kopen van 2 van zijn workshops...echt een relaxte gast....eigenaar van blendtuts.org.. 8)

Offline PKHG

  • Member
  • *
  • Berichten: 718
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 januari 2015, 09:24:21 am »
Doei
       Peter

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #5 Gepost op: 09 januari 2015, 09:33:31 am »
Waarom een raar filmpje? Blender wordt heel vaak voor VFX in films gebruikt. Blender kan voor zoveel dingen gebruikt worden (Motion Tracking, Motion Capture, etc.).
Deze film is gemaakt om dat deel van Blender te showen en verder te ontwikkelen.
Zonder de Open Source films (Sintel, Tears of Steel, Monkaa etc.) zou Blender niet zijn waar het nu is.  ;)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 januari 2015, 10:44:22 am »
Waarom raar? ???

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #7 Gepost op: 09 januari 2015, 10:54:32 am »
Wat een raar filmpje zegt PKHG maar daar ben ik het niet eens ;) ik vindt het een slechte fim!!! ;)
Er zitten dingen in die prachtig zijn gemaakt maar wie de Acteurs heeft gecast moeten ze de laan uitsturen  ;)
Ik vindt dat dit de slechtste film is die blender heeft gemaakt. :o

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #8 Gepost op: 09 januari 2015, 11:21:14 am »
Het zou mij niets verbazen als het matige acteerwerk niet helemaal per ongeluk is gegaan want dit soort filmpjes wordt ter promotie van Blender gebruikt dus als er topacteurs gebruikt worden dan leiden die de aandacht af van de software.
In de recensies werd Blender geprezen voor de geweldige VFX en over het acteerwerk werd geschreven dat het hier en daar wat houterig overkwam.

Missie geslaagd dus!  :)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 09 januari 2015, 22:48:16 pm »
Ik vond het ook niet zo goed geacteerd  , maar toch best onderhoudend.
En inderdaad , zo krijg je de kans extra kritisch naar de special effects en 3D-animaties te kijken... :)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 10 januari 2015, 14:38:00 pm »
Denk ook dat het bedoeld is om alle vormen van tracking in blender te showen en niet de acteerprestaties.....maar met alle mogelijkheden van blender...ga die gasten zelf riggen... ;D