Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 92
1051
Experimenten / Re: Eerste letter nickname
« Gepost op: 16 oktober 2014, 23:57:50 pm »
Ha Rozz , geweldig gedaan, ik vind het een vet idee, die nurbspath, maar nog nooit opgemerkt.Dat het bestaat...
Zoals je al zei, Blender is als het leven zelf...
Het blijft groeien, en blijft boeien, ha ha , en hoe meer je leert, hoe meer je leert dat je weinig weet...

 ???

1052
Modelleren / Re: Probleem met de Lattice modifier
« Gepost op: 15 oktober 2014, 11:45:57 am »
Geen idee, is het een zwaar vat dan,ha ha , en waarom heb je de bolling niet gewoon met Proportional editing gedaan dan...
Dan kun je die bolling er mooi in een eerder stadium inbrengen....
Als het een erg gedetailleerd vat is, (zwaar) , dan kan ik me zo voorstellen dat Lattice er moeite mee heeft....
Succes !

1053
Animaties / Re: Duif Animatie... met volume clouds...
« Gepost op: 15 oktober 2014, 11:39:49 am »
Ja dat kan een weekje duren maar het eindresultaat post ik hier...
Ik was ook een beetje te snel , de duif was wel gerigged maar deze keer geef ik hem een controllerbone, zodat ik achteraf kan bepalen waar hij vliegt.
Ik ben zo lui dat ik vaak een Key voor Whole Animatyion Character maak... Niet zo handig bij tweaken.... :)

Thnx voor de feedback en ik ga die duiven in slowmotion zeker gebruiken...

1054
Leuterhoek / Re: Nieuw Project
« Gepost op: 14 oktober 2014, 22:19:29 pm »
Ik maak ook weleens wat... Ik zal onder mijn nieuwe Spaceshooterfilmpje een muziekje plaatsen als voorbeeld...
Duurt nog wel een par dagen renderen... en ik moet nog ff lasers maken....
grts Blenderbrammetje

1055
Animaties / Duif Animatie... met volume clouds...
« Gepost op: 14 oktober 2014, 22:02:39 pm »
Hmmm, ik vind het leuk maar ben niet tevreden deze keer, dus ik doe het opnieuw...
Zoiets lukt niet in één keer... En ik was te lui.

Dus de duif vliegt te recht, de animatie is suf en hapert.... De achtergrond moet erger verduisteren op het eind ,
misschien zelfs half overgaan in sterren...
En de particles zijn mooi, maar er moeten er ook bij met een lifetime van 1 , en niet alleen 2 , 3 en 4....
Dan word de vogel scherper.....

Maar goed, dat gaat nog even duren , de vleugelanimatie moet beter en op de één of andere manier ben ik de rest van de animatie, de pootjes en de nek, kwijt....
Waarschijnlijk met kopieren gebeurt.... :)
 Binnenkort dus !

http://www.youtube.com/watch?v=JzWa5D2qNAE

1056
Experimenten / Re: Nattigheid!
« Gepost op: 12 oktober 2014, 03:34:24 am »
Succes met sparen. Ha ha... Wel een mooi doel moet ik zeggen.
Ik wil ook meer computerpower, zit ik op te wachten ja....

Maar mooi plaatje RDL , erg gedetailleerd , realistisch ,,,,

1057
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 03:31:55 am »
Mooi !

1058
Leuterhoek / Re: Nieuw Project
« Gepost op: 10 oktober 2014, 20:14:17 pm »
Ziet er al mooi uit !

1059
Leuterhoek / Re: Nieuw Project
« Gepost op: 10 oktober 2014, 20:12:53 pm »
heb nog niets met de game-engine gedaan.. Ik wil er best eens naar kijken, ik neem aan dat ik er ook gewoon eerst een 2d spelletje mee kan maken.
en dan later misschien een 3d spelletje... 8)

1060
Animatie en Rigging / Re: Motor constraint
« Gepost op: 09 oktober 2014, 17:38:28 pm »
Ben ik nu al een poosje mee bezig, i.v.m. de flipperbaan II ....
is uiteindelijk wel gelukt , mar de schroef was iets te high poly om de physics soepel te krijgen... Te veel tijd om te baken dus ook.
Nu ga ik het met een springveer  proberen , ook weer met een motor constraint...

Maar het idee is dus de goede volgorde van koppelen en ook rekening houden met de hinge die alleen z-as wil, en de motor die alleen x-as wil :)

1061
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 09 oktober 2014, 17:33:44 pm »
Ik heb nog nooit zon strik gebprobeerd te maken, maar leuk.....
Wat betreft je "path" 90 graden laten knikken, ja hoor, zorg ervoor dat het eigenlijk rond is maar dan heel klein.... een heel klein 90 bochtje i.p.v. een haakse hoek.
 8)

1062
Onderhanden werk / Re: Oud Stadje
« Gepost op: 08 oktober 2014, 00:21:17 am »
Mooi hoor. Je hebt talent, en huisjes lenen zich uitstekend voor Blender , het meeste bestaat toch uit blokken of planes...
Leuk dat je dat zo gedetailleerd maakt man... Ik ben ook weer aan een nieuw project met een huisje bezig....
Succes verder  8)

1063
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 08 oktober 2014, 00:19:02 am »
Ziet er vet uit.. Zag het net in een computerspel precies zo, vond het en beetje snel.
Was dat niet Quake Live... op steam , ha ha....
Ga zo door , ik ben benieuwd naar de samurai animaties... :)

1064
Ik heb ze gewoon opnieuw gemaakt. Staat nu te renderen...
Maar toch bedankt, en inderdaad, ik heb ze zo geimporteerd, met alleen de cloudbounds en de cloudmesh....

Toch nog eens goed bestuderen, maar ik ben allang blij dat ik zo het gedoe met de smokesimulator kan omzeilen....:)
Het waren inderdaad de "cloudparticle" instellingen hoor .

1065
Animatie en Rigging / Re: Riggen van een viervoeter (tutorial)
« Gepost op: 10 september 2014, 18:06:56 pm »
Mooie tutorials. Ik heb ze vast even bekeken... ;D



Pagina's: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 92