Dutch Blender Community

Algemeen => Over Blender => Topic gestart door: IJp op 01 april 2014, 23:00:15 pm

Titel: Handig in Blender.
Bericht door: IJp op 01 april 2014, 23:00:15 pm
Dit lijkt me heel handig voor modeleren.
Hier kun je het script downloaden.
https://www.dropbox.com/s/jtie2rsj253z23j/mesh_align_to_gpencil_view.py

http://youtu.be/r0Hpu16PN7o

Info van Blender.org
Titel: Re: Handig in Blender.
Bericht door: JvL op 02 april 2014, 00:59:59 am
Dit is zeker handig tijdens het modelleren. Ik heb hem direct gedownload.
Ik kan zo al een paar toepassingen bedenken. Bedankt ijp!
Titel: Re: Handig in Blender.
Bericht door: blenderbrammetje op 08 april 2014, 17:07:59 pm
Juist , dat miste ik nog, ha ha. Modelleren word nu steeds leuker,
Ik ga ervan uit dat jullie de Dyntopo ( dynamic topology) functie in de sculpting allemaal al hebben gebruikt....
Anders doen ! , Dan creeert je sculpting modifier extra topology waar dat nodig is, keurig netjes aansluitend op wat je al had....
Zo is er geen noodzaak voor een highpoly model , om het fijn af te kunnen werken.....

Maar die greasepencil techniek is bruut. Ga ik ook downloaden . 8)