Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Blendey

Pagina's: 1 [2] 3
16
Onderbouwde kritiek / Re: Kersthuis
« Gepost op: 19 december 2021, 09:23:28 am »
Bedankt voor je reactie! Ik render met Cycles (ik gebruik Blender 3.1 alpha, en daar zit geen Blender Renderer meer in). Het zijn niet alleen de 10.000 sneeuwvlokken die het zo langzaam maken. Ook de 3200000 grassprieten, veel volumetrics en erg veel light bounces maken het nogal langzaam. Acht uur is voor een animatie inderdaad een beetje lang, hoewel ik toevallig weet dat sommige frames van Blenders nieuwste open movie 40 uur duurde…

17
Onderbouwde kritiek / Kersthuis
« Gepost op: 18 december 2021, 20:39:04 pm »
Een plaatje waar ik de afgelopen tijd mee bezig ben: https://motamuis.home.xs4all.nl/magicanimations/kersthuis.png Er zitten nogal wat sneeuwvlokken in (10.000) en onder andere dat maakt het renderen nogal langzaam, ongeveer 8 uur per frame. Gelukkig is het (nog) geen animatie. Tips voor verbeteringen zijn welkom! Ik ben zelf nog niet helemaal tevreden met de kerstlampjes bij het huisje. Naar mijn idee zijn ze nog niet fel genoeg.

18
Over Blender / Re: poging om een Blender tutorial voor Nodes te maken
« Gepost op: 18 december 2021, 19:07:49 pm »
Ziet er mooi uit!

19
Over Blender / Re: blender 3.0
« Gepost op: 06 december 2021, 12:22:16 pm »
Bijzonder. Misschien inderdaad een screenshot maken zoals IJpe voorstelde?

20
Over Blender / Re: blender 3.0
« Gepost op: 06 december 2021, 12:05:09 pm »
Bij mij werkt het ook gewoon, misschien staat de subdivision mode per ongeluk op simple in plaats van catmull-clark? Wel grappig, dit is de allereerste tutorial (samen met die van het huisje, ook van blender-lessen.nl) die ik ooit gevolgd heb. Inmiddels iets meer dan een jaar geleden.

21
Animatie en Rigging / Re: Advies gevraagd over het creëren van characters
« Gepost op: 22 november 2021, 09:15:42 am »
Waarschijnlijk is WeTransfer het simpelst: https://wetransfer.com/ U kunt gratis een bestand uploaden zonder een account te hoeven aanmaken als ik het goed heb, klik gewoon op “Ik wil alleen bestanden versturen” en daarna op de drie blauwe puntjes, vink dan ‘Transferlink ophalen’ aan in plaats van ‘Verstuur een e-mailtransfer’. Vervolgens kunt u een bestand of map selecteren en krijgt u een link naar dat bestand. Deze link verloopt na een week.

22
Animatie en Rigging / Re: Advies gevraagd over het creëren van characters
« Gepost op: 21 november 2021, 12:13:53 pm »
Bijzonder. Zou je het .blend bestand kunnen uploaden bij bijvoorbeeld Google drive en een link sturen? Dan kan ik even kijken of ik kan zien wat de fout veroorzaakt.
Groetjes,
Blendey

23
Leden stellen zich voor / Re: Ik stel mezelf graag voor: Nick!
« Gepost op: 21 november 2021, 12:08:26 pm »
Hallo Nick,
Welkom. Ik ben zelf niet heel erg actief op dit forum, want ik ben druk nogal bezig met het maken van een korte film in Blender en andere dingen. Maar mooi om te zijn wat je hebt gemaakt! Hele mooie belichting ook, dat geeft een hele mooie sfeer.
Groetjes,
Blendey

24
Animatie en Rigging / Re: Spiegel vertex groups
« Gepost op: 01 juni 2021, 07:50:39 am »
Heel erg bedankt!
Ik zal het eens bekijken, het ziet er erg interessant uit!
Groetjes,
Blendey

25
Animatie en Rigging / Spiegel vertex groups
« Gepost op: 28 mei 2021, 16:15:46 pm »
Hallo allemaal!
Ik ben bezig met een animatie voor iemand, en ik vroeg me af hoe je het beste de twee verschillende vertex groups van twee bones kunt spiegelen. Ik heb de vertex group x spiegel gebruikt in weight paint mode, maar dat werkt maar half.
Bedankt! :)
Groetjes,
Blendey

26
Eindresultaten / Re: Krita Gimp en Blender
« Gepost op: 06 mei 2021, 13:04:34 pm »
Prachtig! En leuk allemaal in open-source software.
Groetjes,
Blendey

27
Over Blender / Donuts
« Gepost op: 19 april 2021, 07:03:01 am »
Ik kwam dit tegen en vond het eigenlijk helemaal niet zo’n slecht idee. Ik heb mijn donut al gestuurd:
https://www.youtube.com/watch?v=ol-FBL6wrqY
Groetjes,
Blendey

28
Over Blender / Re: Blender 2.92
« Gepost op: 07 april 2021, 12:43:10 pm »
Mooi gemaakt! Dit is een plaatje dat ik in 2.92.0 heb gemaakt: https://motamuis.home.xs4all.nl/magicanimations/media/posts/4/gallery/untitled1.png De bomen, stenen en bloemen heb ik met geometry nodes geplaatst. Werkt erg handig!
Groetjes,
Blendey

29
Over Blender / Re: Blender 2.92
« Gepost op: 30 maart 2021, 06:50:39 am »
Knap gemaakt!  :D

30
Heel erg leuk gedaan!

Pagina's: 1 [2] 3