Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 289 290 [291] 292
4351
Eindresultaten / Re: Dansende dame (.bvh gebruikt)
« Gepost op: 06 juli 2012, 20:43:39 pm »
Nou daar waag ik me nog aan hoor, ik zal eerst proberen om een stil staand plaatje te maken
Aan animeren begin ik nog niet. :D

4352
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 06 juli 2012, 20:36:31 pm »
Hallo Peter,
Ik heb de laarzen al bijna klaar maar die save ik gewoon weg als een paar laarzen dan kan ik ze later nog wel eens gebruiken.
Bij het maken van de laarzen zat ik er al over in hoe ik die laarzen aan het lijf kon maken, voeten er in of aan de benen koppelen??
Ik begin gewoon opnieuw volgens de tutorial alleen maak ik ook de zus. ;)

Limit selection to visible heb ik inderdaad al veel gebruikt om de vertex, edge en face te selecteren die je niet kunt zien omdat ze aan de achterzijde van je opject zitten.



Groetjes Wil.

4353
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 06 juli 2012, 12:34:33 pm »
Hallo Peter,
Ik zou haar iets slanker maken ;)

Zelf ben ik nu begonnen met de laarzen maar in het voorbeeld zie ik dat haar schoenen en haar lijf een Mesh is , dit vindt ik zelf niet zo mooi.
Misschien ben ik wel een beetje eigenwijs maar ik ga toch proberen om van de laarzen een losse Mesh te maken net als haar kleding.

Groetjes wil.

Ps.
Als je iets niet begrijpt van de tutorial omdat hij in het engels is dan help ik graag.
Ik ben geen held in engels maar ik kan het redelijk lezen en verstaan.

4354
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 05 juli 2012, 09:45:50 am »
Opa dat ben ik ook al dat is het mooiste wat er is.
Veel plezier met de klein kinderen.  :D

Ik heb de eerste tutorial bekenen maar die is gemaakt met een oudere versie van blender maar ik denk wel dat het gaat lukken met blender 2.63.
Vandaag ga ik er aan beginnen.

Groetjes Wil.

4355
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 04 juli 2012, 22:25:09 pm »
Hallo Peter,
Hier de manga dame.
Ik hoor het nog wel wat je er van vindt. ;)

4356
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 04 juli 2012, 18:01:39 pm »
Hallo Peter,

Ik heb de tutorials en de manga tekening al gedownload.
Ik ben wel de manga tekening aan het aanpassen zodat het een volwassen manga dame wordt.
Ik denk dat ik haar vanavond klaar heb en dan zal ik de tekening hier op zetten.
Ik dacht maar zo die kleine meid hebben ze al zoveel keer gemaakt die kennen ze nu wel dus maken wij haar oudere zus, als je dat goed vindt.   :oops:

Groetjes Wil.

4357
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 04 juli 2012, 13:08:09 pm »
Hallo Peter,
Ik heb al eerder een problemen gehad met mijn aarde tekening, ik had wat bumpfiles en aarde tekeningen gebruikt maar tussen door heb ik mijn computer wat opgeruimt en heb de map met de bumpfiles en aarde tekeningen verplaatst.
Daarna ben ik weer met Blender aan mijn aarde tekening gaan werken maar tot mijn verbazing had ik alleen nog maar een witte aarde, Blender kon de tekeningen natuurlijk niet meer vinden.
Dit is de oplossing om de files in de blend file te plaatsen.



Groetjes Wil.

4358
Modelleren / Re: modelleren met behulp van een figuur van voren en van de
« Gepost op: 04 juli 2012, 00:23:23 am »
Hallo Peter,
Je hebt er een te pakken hoor ik ga met jou en misschien nog vele andere deze tutorial maken.
Ik heb zo het idee dat ik er veel van kan leren.
Ben zelf nu bezig met een tutorial van David Ward waar ik ook veel van leer, (zie)
http://cgcookie.com/blender/2012/05/07/ ... 6-part-01/
Maar deze tutorial ga ik stop zetten om samen met jou en anderen een figuur te modelleren.
Zelf was ik nu bezig om een kasteel op een rots te maken maar daar ben ik nog lang niet klaar mee.
Zie voorbeeld.


Dus Peter kom maar op met die blend file dan kunnen we beginnen.
Groetjes Wil IJpelaar. 8-)

4359
Leden stellen zich voor / Re: PKHG
« Gepost op: 02 juli 2012, 23:38:20 pm »
Hallo Peter,

Welkom bij dit forum, ik dacht dat ik al oud was met mijn 53 jaar. ;)
Ik ben blij dat er een Nederlands Blender forum is en ook blij dat er steeds meer mensen bijkomen, kunnen we nog wat leren van elkaar.  :ugeek:


Groetjes,
Wil IJpelaar.

4360
Over Blender / Blender e-book tutorial
« Gepost op: 02 juli 2012, 08:56:45 am »
Weer wat gevonden op internet het is een site waar ze gratis een Blender 3D tutorials / e-books aan bieden,
De bestanden worden momenteel herschreven naar blender 2.63a
Handig voor de beginner net als ik.

http://blendercourse.com/

4361
Onderbouwde kritiek / Re: Wijnglas
« Gepost op: 30 juni 2012, 22:11:27 pm »
Ziet er goed uit maar wat schaduw kan geen kwaad ;)
Ik heb ook al eens een glas gemaakt en heb daar lang over gedaan om het een beetje op een glas te laten lijken.

4362
Modelleren / Re: Fout in Blender 2.63
« Gepost op: 26 juni 2012, 21:02:18 pm »
Citaat van: "Jogai"
Peter bedoeld denk ik meer of je dan blender 64 of 32 bits hebt geinstalleerd.

Zit je niet in een paint mode? Kun je een screenshot maken?

Ik heb windows 7   64bit en heb ook Blender 2.63 64bit geinstalleerd.
En ja ik heb een screenshot maar ik weet niet waar ik deze moet plaatsen ik heb hem wel bij 3dhype staan dit is het andere Blender forum daar kon ik gelijk een foto bij de tekst plaatsen.

4363
Modelleren / Re: Fout in Blender 2.63
« Gepost op: 26 juni 2012, 19:15:22 pm »
Citaat van: "PKHG"
Graag bij foutmeldingen W32, W64, Linux of ... vermelden EN ook de je versie van Blender
te vinden door Blender.exe -v (op W32 Vista tenminste).


Ik werk met Blender 2.63 en windows 7  64bit met intelcore i7 en grafiche kaart is een ATI mobility Radeon HD 5650 /1GB

Als ik gewoon wat met de ocean modifier bezig ben dan zijn ineens alle instellingen weg er zijn alleen nog de zwarte driehoekjes waar je op kan klikken maar de instellingen zijn er niet meer.  :o

4364
Modelleren / Re: Fout in Blender 2.63
« Gepost op: 25 juni 2012, 21:22:40 pm »
Citaat van: "Jogai"
Kun je de stappen uitleggen hoe ik de fout krijg? Of heb je eventueel een bestand voor me waarmee ik de fout kan nabootsen?

Maak een plane add de ocean modifier toe en rommel wat met de instellingen
Ik had een point lamp staan en ben wat gaan uitproberen met andere lampen tot ik een spotlamp wilde gebruiken toen ging het mis.
het gaat bij mij regelmatig mis als ik met die modifier bezig ben en ook met een boom (tree)maken het is knap vervelend. :oops:

4365
Modelleren / Fout in Blender 2.63
« Gepost op: 24 juni 2012, 21:52:33 pm »
Blender 2.63 crashes,
Er zit een fout in Blender, als ik zomaar wat aan het uitproberen ben met de Ocean modifier kan ik ineens niets meer instellen.
Dit heb ik ook als ik een tree maak met de Addons/Add curve: Sapling.
Hebben jullie daar ook last van??  :x

Dit bericht heb ik ook bij 3dhype geplaatst met foto.

Pagina's: 1 ... 289 290 [291] 292